Trucs voor ford focus (2de versie)

Dieter, zojuist de 2e truc voor je focus geprobeert op het nieuwste model mondeo. Werkt prima, als ik nu op de knop druk om de auto te openen, gaat alleen het bestuurders portier open :)

edit : Car Jacking Systeem werkt niet op een mondeo :)
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by Hugo
Trouwens, als je bij het laatste model "Ford Mondeo" de knop op de deur te openen langer dan 10 seconden in houdt, gaan alle ramen open. Om ze te sluiten moet je de sluitknop 10 seconden inhouden.

Leuk leuk leuk :)

Staan gewoon in het boekje... Zoals volgens mij met alles...
 
Originally posted by Sjoerd
Staan gewoon in het boekje... Zoals volgens mij met alles...

bij mij staat in het boekje dat het mogelijk is maar dat ik mijn "ford dealer" moet vragen het te doen :rolleyes:

dus geen aanwijzing / handleiding hoe
 
Ik heb nog wel een leuke voor Honda NSX :)
Je kan normaal de ABS niet uitschakelen, alleen de TCS is uitschakelbaar.

Maar als je de handrem 3 tandjes omhoog doet en dan enkele meters gaat rijden schakelt het ABS systeem uit. Zet dan de TCS uit en je bent klaar voor het circuit :)
 
Originally posted by Karoshi
bij mij staat in het boekje dat het mogelijk is maar dat ik mijn "ford dealer" moet vragen het te doen :rolleyes:

dus geen aanwijzing / handleiding hoe
volgens mij moet je gewoon zorgen dat al je ramen dicht zijn
en dan de knop die je gebruikt om je deuren open te doen 15 seconden inhouden om het te activeren

ik weet het niet meer helemaal juist :?
maar het was iig heel simpel!

toen ik mijn mondeo ging halen hebben ze mij helemaal uitgelegd hoe ik zoiets activeer maar ben het al vergeten :p

bij mij is het ook: 1x drukken op de knop om je deuren te openen en dan gaat enkel mijn bestuurdersdeur open, en bij de 2de druk gaan alle deuren open
 
Nieuwe model clio :

Start de auto, druk op de centrale vergrendelings knop en houdt deze net zo lang in tot dat je een piep hoort.
Wanneer je nu aan rijdt en de auto boven de 10k/u komt, worden de deuren automatisch gesloten :)
 
Velen zullen het al weten maar....

Voor opelrijders die niet elk jr. een beurt laten doen bij de dealer en een zich ergert aan het INSP icoontje op het dashboard...

contact uit, knopje in van dagteller, contact aan
en wachten op de _ _ _ _ streepjes en het is weg

zoals ik al zei, velen zullen het al weten maar je weet het nooit :)
 
Back
Top