trekkracht yahama jog rr

scootgirl

Well-Known Member
hallo mensen ik heb een yahama jog rr watergekoeld heb er sinds kort een power 1 vario in gedaan omdat die helemaal niet optrok terwijl ik een laser xpro uitlaat er onder heb zitte..maar totaal geen vermogen als ik ga staan en geef gas kan ik me scooter gewoon tegen houden en met beetje wind zak die helemaal terug naar 55..ik heb er lichtere rolletjes in nu 4,5 zatten bij die power 1 maar trekt niet..5.5-6.5-7.5. geprobbeerd maar rijden ook niet..zijn dan echt me trek veertjes...??..en tevens wil ik weten of het mogelijk is om een kort achterspat bord te kopen heb die lange en is lelijk en kan hem afzagen maar staat beetje amateur he..woe wie kan me helpen met dit..:?
 
Advertisement - register to remove this

begrenzer huh zit dat er in dan..?? hij gaat nu 70 maar dan moet ik dus geen wind hebben anders haalt die dat dus niet hee..en sproeier 70 zit erin he..maar bogie is koffie bruin daarom..dat is raare..
 
in je uitlaat zit begrenzing ja! ik heb ook een jog rr alleen ring eruit en std uitlaat ontgrenst en die trekt erg goed en loopt 76@ gps. dus er gaat iets niet goed.
Dat spatbord is het makkelijkste heb ik ook gedaan , helemaal boven aan moet je hem afzagen om dat driehoekje heen waar zeg maar je kenteken plaat op zit, vervolgens even schuren en ff met zwart spuiten en dan is het helemaal strak. Als je het zo doet zie je er niks van en ziet er ook niet amateur uit!
Of je zo los kortere kan kopen weet ik niet.
 
nou ik hoef echt niet harder dan 70 eigenlijk hoor max 75 teveel gedoe met politie he..
en mijn scooter gaat woensdag naar dealer als goed is dus ik moet vragen of begrenzing eruit gaat..?? en me spatbord boven kantje gescheurt daarom en ik kan nergens jog spatbord vinden snap je..deze is gammel...en ben zelf niet echt heel handig in scooters daarom maar is iritant als je word ingehaald door scooter met standaard uitlaatje en trekt veel sneller op mijne net slak...:rolleyes:
 
Back
Top