Zip 2t trekkracht setup + afstelling

JochemKlein

New Member
Ik heb nu al een tijdje een zip 2t en heb hem qua uiterlijk perfect gemaakt, nu is het wel tijd om hem motorisch flink aan te pakken. Ik wil hem bouwen op een flink sterke trekkracht en zeker autowheelies, maar ook met een top rond de 95-100. Ook wil ik niet meer dan 900 euro hieraan kwijt zijn. Ook wil ik de afstellingen weten die ik moet gebruiken, dus als jij al een scooter hebt met zo’n setup geef die dan aub met afstelling erbij dat ik niet voor €200 moet gaan laten afstellen.

Voordat mensen zeggen dat dit al gevraagd is, nee niet met afstellingen erbij en dit budget.
 
Advertisement - register to remove this

Afstelling is niet zo precies te zeggen als jij zou willen....
En je kan toch zelf ook wel een beetje moeite doen om een setup te vinden die hier ongeveer al 100x gepost is. Denk je nou dat iemand hier een volledige setup voor je neer gaat zetten tot op de cent bij elkaar opgeteld heeft en dan ook nog de afstelling zodat je geen euro te veel uitgeeft aan een afstelling?
 
Afstelling is niet zo precies te zeggen als jij zou willen....
En je kan toch zelf ook wel een beetje moeite doen om een setup te vinden die hier ongeveer al 100x gepost is. Denk je nou dat iemand hier een volledige setup voor je neer gaat zetten tot op de cent bij elkaar opgeteld heeft en dan ook nog de afstelling zodat je geen euro te veel uitgeeft aan een afstelling?
Ja dat denk ik inderdaad ja
 
top van 100 en autowheelies is te behalen met elke 70cc op piaggio blokken, laag, middel en hoogtoerig? mits hij goed is afgesteld

wat wil jij?

laag, middel of hoog?

daily of weekend/mooi weer rijden?
 
Afstelling is niet zo precies te zeggen als jij zou willen....
En je kan toch zelf ook wel een beetje moeite doen om een setup te vinden die hier ongeveer al 100x gepost is. Denk je nou dat iemand hier een volledige setup voor je neer gaat zetten tot op de cent bij elkaar opgeteld heeft en dan ook nog de afstelling zodat je geen euro te veel uitgeeft aan een afstelling?
wat ben jij ongelofelijk vervelend zeg, als je niks te zeggen hebt waar die jongen profijt aan heeft kan je toch beter niks zeggen ipv dit. Hij zegt toch dat hij geen goeie setup heeft kunnen vinden
 
wat ben jij ongelofelijk vervelend zeg, als je niks te zeggen hebt waar die jongen profijt aan heeft kan je toch beter niks zeggen ipv dit. Hij zegt toch dat hij geen goeie setup heeft kunnen vinden
Nou jullie zijn eerder vervelend. Zelf verwachten jullie dat iedereen snel reageert en je zelf geen flikker hoef te doen… als je geen setup heb kunnen vinden op dit forum voor Pia dan ben je echt een zaadje.
Maar prima

Hier een voorbeeld niet dat je er wat mee gaat doen want na alle tips die je gekregen hebt koop je wat je zelf leuk vind.

Stage 6 sport pro 170 of blauwe top 70
Vervangings krukas pen 12 zelf kijken hoe gek je t maakt dus hoe duur t word
Yasuni c16 tweedehands of andere middeltourig pijp 200
21mm dellorto 90
Malossi vario 80
2 drukveren Malossi geel en wit of rood 20
Setje trekveren Malossi geel 10
Setje rolletjes tussen 3,5 en 5,0 kan je mengen en kom je wel goed uit denk 45
Sir je rond de 600 en heb je nog krukas lagers nodig of een stage 6 koppelingetje of iets anders
 
Last edited:
Back
Top