Tovami bank VS Hpi bank

Als iedereen op de zelfde meeting op de zelfde bank gaat staan heb je toch een reeel vergelijk tussen de mensen die daar aanwezig zijn:?

Wat is nou het probleem :?:?:|
 
Ik zeg het nog 1 keer :

De koopmans bank wijkt niet! Hij meet alleen maar andere waarden. Er wordt gewoon in andere eenheden gerekend, je hebt bijvoorbeeld Kilometers en meters, als je terug wil rekenen doe je de kilometers x 1000, en dan zit je op het aantal meters. Zo werkt het ook met DIN en SAE pk's.
 
het is natuurlijk wel als iemand dalijk op een meeting een vermogen scoort wat hoger licht als het hoogst genoteerde vermogen (ik d8 dat dit nu nogsteeds die 21,7 is op tino,s bank).
dat het dan niet zeker is dat dit ook klopt met het gemeten vermogen wat er toen gemeten is en dat je dus onterecht winaar genoemd word oid.
het blijft natuurlijk alijd een probleem met de vermogens metingen en de vergelijking daartussen.
het is natuurlijk wel dat je de metingen van die dag en op die bank kunt vergelijken maarja dat werd al gezecht.
voor mij is het nu op de bank gaan aleen een indicatie of ik alles goed heb gedaan want als ik dalijk met mijn stage 5 fkt speed maar 15 pk scoor dan is er dus iets niet goed (lijkt me) :)
 
Originally posted by nudeltuning
het is natuurlijk wel als iemand dalijk op een meeting een vermogen scoort wat hoger licht als het hoogst genoteerde vermogen (ik d8 dat dit nu nogsteeds die 21,7 is op tino,s bank).
dat het dan niet zeker is dat dit ook klopt met het gemeten vermogen wat er toen gemeten is en dat je dus onterecht winaar genoemd word oid.
het blijft natuurlijk alijd een probleem met de vermogens metingen en de vergelijking daartussen.
het is natuurlijk wel dat je de metingen van die dag en op die bank kunt vergelijken maarja dat werd al gezecht.
voor mij is het nu op de bank gaan aleen een indicatie of ik alles goed heb gedaan want als ik dalijk met mijn stage 5 fkt speed maar 15 pk scoor dan is er dus iets niet goed (lijkt me) :)

Als jij kan afstellen is er idd iets mis met de bank ja ;)
 
Originally posted by nudeltuning
als ik dalijk met mijn stage 5 fkt speed maar 15 pk scoor dan is er dus iets niet goed (lijkt me) :)

Tenzij iedereen rond dat vermogen scoort. Een bank is voor vergelijk ONDER ELKAAR.
 
dit was niet de bedoeling om dit zo te formuleren :)
het was de bedoeling om te zeggen dat als ik dalijk 15 pk scoor dat de bank wel erg zou afwijken. (of ik iets niet goed heb gedaan)
het is dus wel voor het vergelijken onder elkaar, maar niet dat je dalijk hoge vermogens scoort die naa omrekening of afwijking een stuk lager uit blijken te vallen.
ik ga trouwens met deze setup voor het eerst op de bank dus ik weet er nog niks van af wat hij zal scoren.
maar ik bedoelde als ik dalijk een rare score krijg dat dit dan aan de bank zou kunen liggen.

maar als je een vermogen meet wat totaal niet overeen komt met de gemeten waardes op een tovami, heb je er nog niet er veel aan dat was wat ik wilde zeggen.
dan kun je wel vergelijken met de andere mensen op die bank maar niet met de rest van nederland.
 
Hallo :)
HPI bank is NIET slecht......zo dan.

Meetverschillen zal je altijd wel een btje houden.
Gaat er op zon dag idd om dat iedereen op dezelfde bank staat.
Als je je scoot gaat tunen kan je beter zorgen dat je altijd op dezelfde bank staat en gecorrigeerd meet.
En of ie nu 18 of 180 pk aangeeft het gaat om het verschil.
Koopmans bank geeft ook 20% meer aan dan de mijne maar daar komen toch een paar van de snelste scoots van NL vandaan......toch?
HPI duur???
Ik weet niet wat ie kost.
Onze top of the line bank met wervelstroomrem gaat ook iets van 20 ruggen kosten.
Sja wat is duur?

-:-
 
hallo
de meeste banken werken op dezelfde manier en hebben verschijdene instellingen waardoor de eigenaars zelf hun bank kunnen afstellen;BV massatraagheit van de rol, hierdoor zou men ook kunne foetelen; maar daar heeft men weinig aan en maakt het zigzelf alleen maar moeilijk, perfeckt afgestelt is er geeneen
als u op een bank gaat werken, probeer dan op de zelfde te blijven

als u me hoe hier boven vermelt staat 15000€ zou geven krijgt u er bijna 2
 
Nog even ietsje offtopic, misschien een vraagje voor Tino. Er zijn geen banken waar je een weerstation aan koppelt zegmaar. Als je corrected meet op de Tovami, moet je dan luchtdruk, temp en luchtvochtigheid ingeven?

Wat ik de laatste tijd namelijk steeds weer zie is dat luchtdruk echt heel belangrijk is voor je meetresultaat.
 
Volgens mij hangt er een sensor aan de bank. Aangezien o.a. de luchtdruk bij Tovami en ook de HPI bank van v/d Kruijs bij het comment van je meting staat.
 
Originally posted by Joor
Nog even ietsje offtopic, misschien een vraagje voor Tino. Er zijn geen banken waar je een weerstation aan koppelt zegmaar. Als je corrected meet op de Tovami, moet je dan luchtdruk, temp en luchtvochtigheid ingeven?

Wat ik de laatste tijd namelijk steeds weer zie is dat luchtdruk echt heel belangrijk is voor je meetresultaat.

Volgens mij, en wat Tino mij een keer verteld had toen ik in Goes was. Is dat er een weerstation aan de testbank gekoppeld was.
 
Originally posted by Joor
Nog even ietsje offtopic, misschien een vraagje voor Tino. Er zijn geen banken waar je een weerstation aan koppelt zegmaar. Als je corrected meet op de Tovami, moet je dan luchtdruk, temp en luchtvochtigheid ingeven?

Wat ik de laatste tijd namelijk steeds weer zie is dat luchtdruk echt heel belangrijk is voor je meetresultaat.


met p4 banken kan dit. kiesler had ooit een rox met zogenaamd 22 pk, thilo van sa heeft toen de klimawaarde omgerekend en er bleven 17 over 8P
 
Back
Top