Tovami 200/460 testbank of Dynostar 70i ?

Ik vind het knap als jij een kant en klare rol kan leveren voor 400 euro van meer dan 300 kilo...


Ik lever hem niet... ik koop hem voor dat bedrag. En bij dat bedrijf kan iedereen er 1 kopen voor dat bedrag.
De mensen die mij die info hebben gegeven hebben er veel tijd in gestoken het te vinden.
Dus het zou een beetje lullig zijn als ik dan zo zeg waar het vandaan komt.
Ik zeg je dus nu dat ze er zijn... speciaal voor testbanken.
Zoek en gij zult vinden :)
Of betaal lekker 1000+ voor een rol op de simpele manier ;)
 
OMG... je kan toch juist elke dag (lees: elke weersomstandigheid) met die mengsel meter banken om uit te zoeken welke sproeier je nodig hebt die betreffende dag. Doe jij dat maar fijn met je bougie kleur :L

Denk es na man

Jaja...

Dan ben je dus 120 dagen bezig, allemaal verschillende weertypen, schema's berekeningen etc. etc.

En wat doe je om je opgestelde systeem te checken? : Precies.. bougie checken :+





Moraal: gewoon bougie checken, dat is de beste en enige manier die goed werkt :!
 
Ik lever hem niet... ik koop hem voor dat bedrag. En bij dat bedrijf kan iedereen er 1 kopen voor dat bedrag.
De mensen die mij die info hebben gegeven hebben er veel tijd in gestoken het te vinden.
Dus het zou een beetje lullig zijn als ik dan zo zeg waar het vandaan komt.
Ik zeg je dus nu dat ze er zijn... speciaal voor testbanken.
Zoek en gij zult vinden :)
Of betaal lekker 1000+ voor een rol op de simpele manier ;)


reageer dan niet!

als je niks kwijt wil over je kennis ken je net zo goed je mond houden, vind je zelf niet?

handig he zo,n forum? elkaar helpen
 
reageer dan niet!

als je niks kwijt wil over je kennis ken je net zo goed je mond houden, vind je zelf niet?

handig he zo,n forum? elkaar helpen

idd netzoals datje weer wat los liet over de tcr kit maar het tog niet mocht zeggen..

houd het dan gewoon helemaal voor je. ik zoek al heel lang naar een geschikte rol maar dynostar nl kan ze alleen leveren voor ik meen 2500 euro en tovami is zo flauw om geen losse rollen te verkopen.

door al deze tegenslagen heb ik het testbank idee op een laag pitje gezet en dan kom jij weer met een 400 euro rol maar zeg niet waar. nu kan ik dus weer heel nederland afgaan voor een rol en ws vind ik hem dan nog niet..
 
Ik lever hem niet... ik koop hem voor dat bedrag. En bij dat bedrijf kan iedereen er 1 kopen voor dat bedrag.
De mensen die mij die info hebben gegeven hebben er veel tijd in gestoken het te vinden.
Dus het zou een beetje lullig zijn als ik dan zo zeg waar het vandaan komt.
Ik zeg je dus nu dat ze er zijn... speciaal voor testbanken.
Zoek en gij zult vinden :)
Of betaal lekker 1000+ voor een rol op de simpele manier ;)

wat weegt dat ding 50 kilo? Als het een vriendeprijsje is snap ik het, maar met deze ijzerprijs vind ik het heel erg knap om een gebalanceerde rol te krijgen met gecentreerde assen voor dat bedrag, of hij is van beton 8P
 
Waar hebben jullie het nou allemaal over? Over een rol van meer dan 300 kg? Dat kan dus ook 600 kg zijn... en is deze ook gekarteld voor de grip? Is deze al behandeld tegen corrosie? En welk materiaal???

Dit is hetzelfde als: ik kan een cilinder voor 10 euro krijgen.... :X
 
Last edited:
Ik zeg dat er een testbank rol te krijgen is voor 400. Dit is dan natuurlijk een fatsoenlijke rol helemaal plug and play ( gebalanceerd + grip patroon).
Iemand die serieus een bank wil maken voor weinig geld zal blij zijn met mijn tip.
Ookal zal ie even rond moeten bellen.

Mensen die echt alles voor geschoteld willen krijgen , komen hier klagen met een grote bek dat ik beter niks kan zeggen.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom ik jullie probeer te helpen. Ik gooi me eigen ramen in.
OF zoeken (je weet nu dat ie er is) , of die dure kopen , of gewoon je mond houden en hier niet reageren.


dit is het laatste wat ik er over zeg.
 
je moet je eigen ramen helemaal niet gaan ingooien joh ! :L


scheelt dat trouwends in vermogen/opname als je bankt op een rol zonder grip of met ,
want als je geen slip hebt op de rol is er eigenlijk tog niks aan de hand?

(ws zal er altijdt wel iets meer of minder grip zijn)
 
Ik zeg dat er een testbank rol te krijgen is voor 400. Dit is dan natuurlijk een fatsoenlijke rol helemaal plug and play ( gebalanceerd + grip patroon).
Iemand die serieus een bank wil maken voor weinig geld zal blij zijn met mijn tip.
Ookal zal ie even rond moeten bellen.

Mensen die echt alles voor geschoteld willen krijgen , komen hier klagen met een grote bek dat ik beter niks kan zeggen.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom ik jullie probeer te helpen. Ik gooi me eigen ramen in.
OF zoeken (je weet nu dat ie er is) , of die dure kopen , of gewoon je mond houden en hier niet reageren.


dit is het laatste wat ik er over zeg.


waarom maak je er niet een quiz van?
 
a-bizar ik vind dat jij het ook wel uit lokt zo van " ik weet lekker een bedrijfje die die rollen maakt voor 400 euro terwijl je weet dat mensen graag een testbank zelf maken.."
 
Last edited:
ik kan er gewoon echt niet bij waarom je in godsnaam , mensen wil laten rondbellen , alleen omdat jij niet wil zeggen waar je zo,n rol voor dat geld kan laten maken?

dan zeg ik dag je beter niks kan zeggen, en alles lekker in je dagboek op moet schrijven met een dik slot erop.

van mijn mag je me nog een warning geven! boeit me geen moer.

alleen dit soort dingen stoort me echt mateloos,

der is geen fatsoenlijk topic meer, waarom? door al deze geheimpjes van veel mensen.

(zulle dat die italianen niet veel beter kunnen met ze alle? kijkend naar hun vermogens? en dingen wat er daar gemaakt word, en staat nog vaak open op bloot op een FORUM)
 
ik kan er gewoon echt niet bij waarom je in godsnaam , mensen wil laten rondbellen , alleen omdat jij niet wil zeggen waar je zo,n rol voor dat geld kan laten maken?

dan zeg ik dag je beter niks kan zeggen, en alles lekker in je dagboek op moet schrijven met een dik slot erop.

van mijn mag je me nog een warning geven! boeit me geen moer.

alleen dit soort dingen stoort me echt mateloos,

der is geen fatsoenlijk topic meer, waarom? door al deze geheimpjes van veel mensen.

(zulle dat die italianen niet veel beter kunnen met ze alle? kijkend naar hun vermogens? en dingen wat er daar gemaakt word, en staat nog vaak open op bloot op een FORUM)


beter pm je A-bizar ff waar je dan moet zoeken voor het bedrijf.
of dat hij misschien zo aardig zou willlen zijn in elk geval een tel nr te geven oid!
lijkt me niet de juiste plek om te ruzien hier!
 
Back
Top