Top performance due plus

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Mja ga dan maar eens kijken voor een ander asje, maar ik kan dat zelf niet erin zetten, daar moet ik dus nog wat op vinden.
Heeft iemand nog een asje liggen?, en anders welke raden jullie me dan aan om te kopen?


//edit\\ Ik ben misschien nog van plan om over een tijdje een "snelle" cilinder te kopen, evo 50 ofzo.
 
KyO said:
Mja ga dan maar eens kijken voor een ander asje, maar ik kan dat zelf niet erin zetten, daar moet ik dus nog wat op vinden.
Heeft iemand nog een asje liggen?, en anders welke raden jullie me dan aan om te kopen?


//edit\\ Ik ben misschien nog van plan om over een tijdje een "snelle" cilinder te kopen, evo 50 ofzo.
doppler asje zal zeker wel voldoen!!!
 
Owke, kan iemand me ff een tip geven waar ik kan zien welke members er in Limburg wonen, zodat ik kan zie wie misschien mijn blokje in mekaar zou kunnen zettten :p ?
 
Jongen uit mijn klas rijdt al meer dan 4000km met een tp op orginele as. Gaat nog allemaal goed. Denk dat je ook een beetje geluk moet hebben, maar zelf zou ik de gok niet wagen.
 
Kep ook net 300 km met me due plus erop zitten, en net een rito asje erin gegooit. Bij mij was de krukas nog goed, maar 1 lager maakte een heel kutgeluid, de ander draaide nauwelijks meer. Zou ook voor een ander asje+lagers gaan. Mijn ouwe krukas en lagers hadden er trouwens voordat de due plus er op kwam wel al zo'n 11.000 km op zitten.
 
KyO said:
Owke, kan iemand me ff een tip geven waar ik kan zien welke members er in Limburg wonen, zodat ik kan zie wie misschien mijn blokje in mekaar zou kunnen zettten :p ?

hey, bedoel je belgisch of nederlands limburg :rolleyes: stuur me anders pm. heb mss ook nog asje voor je liggen :)
 
ja maar ik kan het zelf niet eronder zitten en ik weet ook niemand. En ik vind de dealer een beetje duur.

Cilinder, krukas, lagers en afstellen is meer dan 500 euro, beetje duur. Nu ben ik maar ongeveer 250 euro kwijt met afstellen.
 
yamahax said:
ja maar ik kan het zelf niet eronder zitten en ik weet ook niemand. En ik vind de dealer een beetje duur.

Cilinder, krukas, lagers en afstellen is meer dan 500 euro, beetje duur. Nu ben ik maar ongeveer 250 euro kwijt met afstellen.
lees gewoon wat erover en je komt er heus wel uit,kijk eens op scooterfreaks.nl bij techcenter,....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top