Top performance Due Plus (70cc)

M

MasterBeta

Guest
Heey allemaal ik heb een vraagje ik heb nu Roze top onder me beta wat raden jullie me verder aan om onder me beta te zetten....

Ik heb al:

Top performance due plus
Gianelli shot
17,5 d'o carba met sproeier 100

wat raden jullie me aan kwa vario, koppeling etc.
 
Advertisement - register to remove this

ik zou voor de delta gaan ik heb ook een hebo race koppeling en deze is eigenlijk te ligt voor een top... (k spreek uit ervaring..)
en idd mhr200 vario werkt perfect :D

Sproeier 100? heb je een powerfilter dan? want ik rijd met standaard filter op mijn Aerox en daar zit er nu 1 van 84 in en ik heb een 21 mm caburateur! en de bougie is donker bruin!
 
Wat voor krukas heb je? als je standaard heb en je heb net als mij ongeveer 15000 km gereden je due plus er op gegooit en je rijd 3000 km dan heb je kans dat je drijfstang het begeeft :(
 
NRG_AeroX said:
Wat voor krukas heb je? als je standaard heb en je heb net als mij ongeveer 15000 km gereden je due plus er op gegooit en je rijd 3000 km dan heb je kans dat je drijfstang het begeeft :(

Dat je drijfstang het begeeft8P

Hoop dat je nog veel mag leren van dit forum;)
 
1:
Ok en mn onsteking? die gewoon std laten? mn scoot draait best veel toeren als ik het geluid zo hoor en weet nie of die onsteking het trekt want bij het optrekken sputtert die een beetjuh dat ligt tog aan mn onsteking?

2:
En is het beter om mn vertanding te vervangen? want ik wil een wheely scoot... top hoeft geen 140 te zijn 120 vind ik leuk zat als ie maar heel simpel wheelys maakt... wat kan ik dan beste doen?
 
Standraad vertanding is gewoon het beste :)

Ontsteking zou je kunnen vervangen door een Selletra/HPI binnenrotor

Kzou eerst een 21 mm nemen met een Mhr 2000

Daarna voor eventueel een binnenrotor
 
RemcoV said:
Standraad vertanding is gewoon het beste :)

Ontsteking zou je kunnen vervangen door een Selletra/HPI binnenrotor

Kzou eerst een 21 mm nemen met een Mhr 2000

Daarna voor eventueel een binnenrotor
je moet ook denken met een binnenrotor heb je wel geel licht meer maar trekt wel beter op en ook meer wheelypowah
 
Back
Top