Top performance Due Plus II

j-zay

Well-Known Member
hoi ik wil iets vragen over mijn setup

zal ik maar beginnen

ik heb laatst de nieuwste tp cilinder besteld
dus due plus 2

en heb die gemonteerd met me andere spullen

dit is mijn setup


cilinder:roze top due plus 2
caberateur:17.5
sproeier:88
race krukas:malossi mhr
race membraam:kunst stof plaatjes
race lagers:skf c4
race vario:hebo
race v-snaar:echt een goede is dik en breed
race rolletjes:malossi 2.4 zo
race koppeling :polini 2g verstelbaar
druk veer:malossi geel versterkt
standaard filter met lucht begrenzer erin
race uitlaat:heb yasuni c20 en een fasmem
standaard achtervertanding
standaard onsteking


nou heb alles gemonteerd
scooter starte perfekt
rijd ok goed maar niet harder dan 50 a 60 zo
en ook als ik zie lucht schroef open draai zodat hij meer
lucht krijgt om goed terijden verzuip
hij maar niet in benzine maar in lucht dus krijgt hij teveel lucht dan hoor je
is een leuke bruute geluid maar dan als ik ga rijden hoor je bwaoooop
dan gaat hij uit
en als ik die lucht weer dicht draai rijd hij goed maar niet harder als 50 60 zo
eerst trekt hij goed weg maar als je snel wil blijven rijden
moet je volgas in houden als je het los laat zakt hij en blijft hij zo 50 a 60 rijden

denk ook dat me rolletjes telicht zijn



geef me een goede raad waarom ik niet hader dan 60 kan rijden

heb nu echt raad nodig want moet die cilinder ook in rijdne maar afen to wil je hem open treken om een bruut geluid tehoren maar hij wilt hem gewoon niet pakken


helupppppppppppppppppp


en oja hij stottert ook een beetje betekent dat dat die sproeier
teklein iswant ik heb wel een 94 en een 98
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb van alles geproberd nou die kleur verandert nie t hij blijft zo maar maak niet uit als me brom maar rijd want ik heb nu geen zin meer in gezeik met brom
heb me due plus eraf gehaald en zit nu mijn oude polini evo onder nou hij rijd wel leuk hoor
 
Back
Top