Top performance Due Plus (70cc)

M

MasterBeta

Guest
Heey allemaal ik heb een vraagje ik heb nu Roze top onder me beta wat raden jullie me verder aan om onder me beta te zetten....

Ik heb al:

Top performance due plus
Gianelli shot
17,5 d'o carba met sproeier 100

wat raden jullie me aan kwa vario, koppeling etc.
 
Advertisement - register to remove this

ontsteking is echt niet nodig.
Je draait geen 13k ofzo, dus je orginele ontsteking kan goed.
Denk ook niet dat je er veel op zal winnen.

En vertanding ook gewoon orgineel laten, hier zou ik pas veel later naar kijken.
Neem dan eerder een overrange ofzo.
 
MasterBeta said:
Heey allemaal ik heb een vraagje ik heb nu Roze top onder me beta wat raden jullie me verder aan om onder me beta te zetten....

Ik heb al:

Top performance due plus
Gianelli shot
17,5 d'o carba met sproeier 100

wat raden jullie me aan kwa vario, koppeling etc.

ik raad jou aan, om die 17.5 te vervangen voor een 21mm, scheelt heel veel in optrekken...
 
ok dan haal ik een 21mm , en wat voor een moet ik dan halen? flakslide?D-slide?


@Kaj_meteor ik heb rolletjes : 3x 2,3 en 3x3,3 is veels te licht naar mijn mening....

maar zijn er ingezet doot de dealer.... maar ik krijg het idee dat ze daar nie egt veel verstand hebben ( niet dat ik veel weet hoor) maar ze zeiden ook tegen me dat MHR2000 vario niet op standaard krukas past terwijl dat wel past tog?
 
Vind nagenoeg het verschil tussen 19/21mm minimaal..
Als je lekker wilt besparen @ benzine en toch nog koppel wilt is een 19mm voldoende.
Maar als je vastberaden bent om een 21mm te halen voldoet een normale Dell'orto perfect.

MHR vario past gewoon op een std. krukas.
En als je toch het geld hebt zou ik niet besparen op het krukas.
 
krukas ga ik ook vervangen maar wil wel meteen een goede dus moet ff wachten :p

en wat vinden jullie van het gewicht van me rolletjes ? kan dat probleem zijn met het optrekken dat ie heel veel toeren moet maken? en rond welk gewicht meot ik dan gaan zoeken?
 
Ik snap niet dat iedereen een MHR vario haalt.. de prestaties van dat ding zijn prima maar de slijtvastheid is echt om te janken... bij mij was de caoting al na 50 km eraf... op een gegeven moment voel je gewoon een dip komen...

Ik ben sindsdien overgestapt naar een evo vario.. echt.. toerenverloop is ook perfect... maar bij deze blijft de coating wel netjes zitten.. een aanradertje...

verder is het vestandig om een DO 19 te halen en een ander krukasje...
ontsteking is verder overbodig imho
 
Back
Top