Piojjo said:Die van jou zit @ vriend op zip sp autowheelies
mjah ik denk idd toch dat het de due plus wordt. Commentaar is nog welkom
Aidix said:Overigens wel leuk om te zien dat het uitdrukkelijk een "Racing Plus" is en dus geen "Racing Due Plus"
Hij is dus minder snel dan een DuePlus lijkt mij.
Aidix said:Maar wat nou als jij die 24mm ook had gehad... ???
Trouwens wat bedoel jij met 'sneller'.
Aidix said:Overigens wel leuk om te zien dat het uitdrukkelijk een "Racing Plus" is en dus geen "Racing Due Plus"
Hij is dus minder snel dan een DuePlus lijkt mij.
F15 Tuning said:Meer koppel en een hogere topsnelheid en ik kan niet ruiken wat er zou gebeuren als ik die 24 had maar hij maakt met die blauwe top iig meer toeren als ik toen ik de rooie top nog had en dat scheelt echt veel en je gaat niet veel meer toeren maken door een grotere carb.
Dus lmfd dat blauwe top meer vermogen heeft dan zijn rode broertje want ik heb het immers zelf ervaren.
F15 Tuning said:Ik d8 het niet. Ik heb due+ gehad en 12.4pk mee gehaald op een tovami en dat was wel het maximale zo`n beetje met shot en 19mm en maat van mij heeft blauwe top en niet eens optimaal en is nu al sneller met c20 en 24mm.
area-halsteren said:ik weet nog toen f15 tuning zn top eronder had maakt hij wel toeren maar die gast met zn blauwe top overtreft hem zeker te weten
kevin malaguti=beste
Aidix said:Maar je gaat zeker veel meer toeren maken met een C20 dan met een Shot, dus alsnog is de vergelijking op toeren helemaal scheef.
Overigens heeft Top een 2delige kop uitgebracht en die is dus te koop als losse upgrade en "DuePlus 2004" kit. Zou weer extra vermogen moeten geven.
Top is tenslotte gewoon van MotoriMinarelli, die gaan echt geen piaggio cylinder als beste kit in hun catalogus laten staan
227,91EUR
Zylinder 70cm³ Top Performances Minarelli LC -DUE PLUS 2004 (Racing)-
10mm Kolbenbolzen, mit modularem Kopf
Konsequente Weiterentwicklung des Due Plus für Minarelli.
Der aus zwei Teilen bestehende Zylinderkopf wird komplett von Kühlmittel umspült und kühlt somit den Brennraum effektiver.
Die Brennkammer wird dadurch effektiver und gleichmässiger gekühlt und der Verdichtungsgrad konnte dadurch um ca. 7 erhöht werden.
Schon bei niedriger Drehzahl wird eine deutliche Leistungszunahme spürbar.
Die reduzierte Temperatur erhöht gleichzeitig die Betriebssicherheit und die Lebensdauer des Zylinders.