Tjoener: speed 2004 zip

Status
Not open for further replies.
KnaPuH said:
ej pik wanneer kome er EPC stickers op
:D:D:D

Maik, rukker! :p

Ben je er weer? of ben je gewoon undercover? :D

FERRIE

Even doorbeunen vriend, ik wil een mooie nette Zippah van je zien! :D
 
Last edited:
he ferrel en bartje , was wel gezellig gister.
en de mac ook ff geownt.

alleen moest bart weer op de aanhanger kruipen. wij gewoon doorrijden. bij oprit snelweg toch maar even gestopt :p
 
big-t said:
he ferrel en bartje , was wel gezellig gister.
en de mac ook ff geownt.

alleen moest bart weer op de aanhanger kruipen. wij gewoon doorrijden. bij oprit snelweg toch maar even gestopt :p


uhm het was nick geen bart!!
 
Bart.T@zipsp said:
en ik met 26 runs, Helmond :p
magoed je hebt niet de beste tijd ferrel :X


da komt omdat cilinder niet is wat het moet zijn... vlgend jaar waarschijnlijk nieuwe cilinder + ander uitlaatje:X en langere vertanding en voor 50% kans op een nieuwe zip maar eerst dit jaar deze zip nog verkrachte:D
 
Bart.T@zipsp said:
wa da kost , wa da kost, en wat is er mis met deze cilinder???? niet goed getuned of wat :S

tjah hij moet wel goed lopen volgend jaar.. en de cilinder..? tjah ik weet het niet wat er mee is... hij is iig niet goed... heeft denk ik zijn langste tijd gehad..

mar volgend jaqar gaat de cilinder eronder uit wordt ie nagekeken.. en als ie verder bewerkt kan worden wordt ie verder bewerkt zoniet: dan een nieuwe... en dan meteen een uitlaat laten pas maken:)
 
late ractie..

nee hij loopt niet goed hij moet beter kunnen lopen...

maar dit jaar doe ik erniets meer aan.. na de 24ste gaat alles uit elkaar...

kappen worden opnieuw gespoten. andere radiateur.

hier nog een foto van nijmwegen.
attachment.php

waar ik overigs een goede reactie tijd had 0,000:p en top van 111 niet slecht voor een gare zip.

owja zo wil ik ongeveer volgend jaar rijden met zo'n verderling kan er meschien iemand een paar photosjopjes maken?
attachment.php
thnx
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top