Tjoener: speed 2004 zip

Status
Not open for further replies.
Beter haal je dat ophoogblokje bij je veer vandaan. Dan zakt die leiding waarschijnlijk net onder het frame door.

Verder, even ingaande op het wederom offtopic gebeuren wat hier gebeurd, kap daar gewoon mee. Iedereen weet nu wel van elkaar hoe hier over elkaar word gedacht, en verder schiet niemand hier een hol mee op.

Moet wel zeggen, Ant, respect voor je antwoord :W

idd , maar de reactie van Antony brengt wel helderheid !!
 
Pvl is een goede rotor iedereen wil een pvl:p
28mm keihin is goed iedereen wil een keihin:p
een dpr scoort veel meer iedereen wilt een dpr :p
epc gaat hard en iedereen vliegt naar epc om wat te laten maken :p
ik vind zelf persoonlijk dat je gewoon met je twins spul een ziekenlijke scoren :p moet halen en het is haalbaar snap niet waarom je dat niet gedaan heb zonde :p
 
Miss een beetje dom om dit allemaal in dit topic van Ferrel te doen maar ik weet niet waarom iedereen Twins zo loopt af te kraken, aangezien het overduidelijk is dat Anthony werk levert van hoog kwaliteit waar dus niet over valt te twisten. Ben je niet met de kwaliteit van zijn werk eens neem contact met je tuner(geldt trouwens voor elke tuner) en overleg met diegene over het werk dat aan jouw geleverd is en maak niet gebruik van de fora's om daar de tuners af te kraken.


Voor de rest over het zipke, vind dat jeje achterveer een beetje vernaggeld hebt om het netjes te zeggen. Chroom/gepolijst hoort bij een Fournales:rolleyes:
 
het logo wordt idd uit mijn blok gehaald.. als ik mijn vloeibaar aluminium heb gevonden. anders laat ik hem wel ff wegwerken...

cilinder is al aan epc verkocht:)

tjah en over dat banken? dat werdt me allemaal te duur. moet wel leuk blijven.

en nu allemaal kappen over het twins gebeuren klaar.... nu heeft ieder zijn eige verhaal gedaan iedereen happy:)

en over die veer. die heb ik voor niets gekregen dus dan mag die er wel een beetje gaar eruit zien
 
wat heeft epc aan die cilinder?

Verder heb heb ik dit altijd een mooi projectje gevonden, en nu nogsteeds :D ik hoop dat t alsnog hard gaat vlammen dit seizoen! Suc6 verder nog!
 
Ziet er mooi uit, spreek je vast nog wel ff @ Meppel.

En die tjoener discussies....
Ach ja zoals iedereen weet zit de meeste winst in je eigen afstelkunsten:), en mocht er echt iets verkeerd zijn gegaan dan kun je er met je tjoener altijd uitkomen.

De ene keer geeft het direct een mooi vermogen, de andere keer moet je een aantal euro's uitgeven aan banksessies ed.
You give a lot, you get a lot.
 
Inderdaad jammer over dat gezeik van verschillende tuners. Vind hem er niet echt super netjes uit zien, zie je wel in Meppel. Succes nog verder!
 
Ziet er mooi uit, spreek je vast nog wel ff @ Meppel.

En die tjoener discussies....
Ach ja zoals iedereen weet zit de meeste winst in je eigen afstelkunsten:), en mocht er echt iets verkeerd zijn gegaan dan kun je er met je tjoener altijd uitkomen.

De ene keer geeft het direct een mooi vermogen, de andere keer moet je een aantal euro's uitgeven aan banksessies ed.
You give a lot, you get a lot.


klopt maar het kan ook te veel worden wat je uitmoet geven en dan moet je wat anders proberen.


wat heeft epc aan die cilinder?

Verder heb heb ik dit altijd een mooi projectje gevonden, en nu nogsteeds :D ik hoop dat t alsnog hard gaat vlammen dit seizoen! Suc6 verder nog!

Wat epc aan de cilinder heeft? ze ginge er iest van doen en ze zochte een gaare speed (met krassen enzo)
 
eeey die ferrel dan ga je komend jaar eens echt goeie tijden knallen :)

niet dat je het voorheen heel slecht deed maar je snapt me wel ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top