tips setup @ runner

Mikkee..

GC Sjlet
vrind van mij wil een hebo alu 50 lc onder zn scooter hebben.

heb ik samen met een andere maat over een soort setup nagedacht.

Hebo Alu 50 LC
Yasuni R
21mm DO
Hebo vario
Hebo verstelbare kopp.
Malossi Membraan + carbon kleppen

hebben jullie hier tips en/of opmerkingen op? zeg het ajb.

grtz

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Enrico@nrg
Gewoon die 21 eronder hangen dan.. Maar verwacht geen wonderen van die cilinder!

die maat van me wil een cil waarbij je (veel) harder gaat dan met een std cil, en waar je GEEN andere krukas+lagers bij hoeft te nemen..

als ik geen wonderen van deze cil kan verwachten, is er dan een andere die aan de eisen voldoet en waarbij ik dat wel kan verwachten? :)

ik zou die hebo 50 laten tunen, scheelt heel veel in prestaties en als uitlaat zou ik een polini for race nemen.

Die 21mm kun je laten zitten, maar ik denk dat het een beetje overdone is .

Je krukaslagers kun je misschigen gelijk ook wel veranderen, en als je toch bezig bent en je hebt wat geld over kan je ook je hele krukas voor een doppler wisselen, wel in combo met c3tjes

Succes............

stel hij gaat niet voor de hebo50, maar voor een dr70 tuned

kan de rest vd setup dan wel? jatog, en wat moet ie dan nog veranderen? lagers? krukas niet toch

Die as kan wel veel hebben. Ik zou gewoon voor een DR70 gaan icm Yasuni R en 19/21 mm. Dan een Malossi vario ofzo. Koppelingetje van Malossi etc.

Originally posted by Sjoerdyo
Die as kan wel veel hebben. Ik zou gewoon voor een DR70 gaan icm Yasuni R en 19/21 mm. Dan een Malossi vario ofzo. Koppelingetje van Malossi etc.

als hij dr70 neemt, wil die em ws laten tunen, stel hij wordt bruut getuned zou er dan een andere as op moeten komen?

en met 17,5 zou een getunede dr70 ook goed lopen of beter 19/21mm nemen?

gewoon originele as behouden kan makkelijk!

en gewoon dit nemen
dr tuned
21mm DO
yasuni R
hebo clutch
mhr vario of originele want die voldoet ook!

Originally posted by gilera85

en gewoon dit nemen
dr tuned
21mm DO
yasuni R
hebo clutch

Deze setup komt mij binnenkort heel bekend voor :D

Originally posted by gilera85

en gewoon dit nemen
dr tuned
21mm DO
yasuni R
hebo clutch

en de hebo giet 70 lc? is dit wat tov de dr70?
iemand ervaring mee?

Gewoon te duur voor wat je krijgt t.o.v. een DR, net als Polini/Malossi... Het enige nadeel van een DR is mijns inziens, dat je nooit een gesmede zuiger kan gebruiken vanwege de afwijkende diameter @Piaggio...

Back