Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by nylez
Er komt een camera ploeg om een band op te nemen van de meeting dus wie kan stunten of een vreselijk snelle scooter heeft kan zich rond 11 uur even melden bij mij

Laat dit "snel en stunten" nu niet uit de hand lopen want dat zet volgens mij alleen maar eppo's aan om gevaarlijk te doen...

Beetje vreemd als je tegen iedereen gaat zeggen dat ze niet mogen vlammen en stunten en het achteraf gaat toelaten voor een paar mensen... :rolleyes:

@ Karoshi

Wij doen dit met 5 - 10 man voor de meeting om 11 uur gaan we aantal shots opnemen.

We zoeken nog 2 mensen die zeer goed op achterwiel kunnen rijden

za zo
Zonneschijn (%) 20 30
Neerslagkans (%) 50 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 2 2
Minimumtemperatuur (ºC) 6 5
Middagtemperatuur (ºC) 9 12
Windrichting ZW Z
Windkracht (bft) 4 4

Is wel beetje moeilijk te lezen zo maarjah.. :?

Mvg Jerm.

Gaan we met wind mee of met wind tegen sprinten? dus gaan jullie het ook veranderen als de wind precies tegen de sprint in staat?

Originally posted by Fpr-membah
Gaan we met wind mee of met wind tegen sprinten? dus gaan jullie het ook veranderen als de wind precies tegen de sprint in staat?

Als de zon even achter de wolken zit, worden de sprints dan stil gezet?8P

Originally posted by malle neo's
Als de zon even achter de wolken zit, worden de sprints dan stil gezet?8P

Uhm, tja we kunnen ook piet paulusma uitnodigen, die ervoor zorg gaat dragen dat het ffkes iets beter wordt, oet morn!

en we kunnen voor de zekerheid van 2 kanten starten zodat er altijd wind mee is

Originally posted by Hessman
Maak je nog een sloot-jump voor ons ?

Moet lukken, ik zag trouwens nog een bepaald kledingstuk in de kast liggen dat ook wel terug doet denken aan die tijd. Misschien moet ik die dan ook maar antrekken:!

Originally posted by malle neo's
Moet lukken, ik zag trouwens nog een bepaald kledingstuk in de kast liggen dat ook wel terug doet denken aan die tijd. Misschien moet ik die dan ook maar antrekken:!

Hebben we daarna seks?

Status
Not open for further replies.
Back