Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
is er eventueel plaats om een tent neer te zetten. dit om te voorkomen dat iedereen zomaar tussen onze scooters heen gaan lopen rennen enzo? ik had ook begrepen dat de afvaardiging van koopmans ook een tent meenamen.

dit om te voorkomen dat we eventuele problemen met politie ed kunnen krijgen.

Originally posted by speedmember
is er eventueel plaats om een tent neer te zetten.

ja er is een groot ( veld ) aan de overkant van de sprints ( naast het spoor in het gras evt aan de andere kant ook nog maar dan moet je wel een klein heuveltje af even kijken of je daar evt kan staan.

dus je kan een eigen party tent mee nemen om een paar scooters onder te stallen?

als ik zo lees wat er geregeld is heb ik tog al best wat vertrouwen dat het goed gaat verlopen:) }) *D

9||6

De bierkoeriersprinter van robbepop is er klaar voor, hopen dat t een beetje lekker weer is, en dan doe ik m,n beierse volksdans.

Originally posted by Stinkvinger
De bierkoeriersprinter van robbepop is er klaar voor, hopen dat t een beetje lekker weer is, en dan doe ik m,n beierse volksdans.

die had ik nog niet gezien :x

Originally posted by Stinkvinger

Dan doe ik mn brabantse volksdans:
IMG_4096.jpg

zie jullie zondag maar jammer genoeg zonder scoot :( maarja toch effe naar jullie kijken mmaare vraagje er wilen een paar van me vrienden met de scoot gaan dat lijkt me geen goed idee ofwel het lijkt mij dat er rollerbank voor de deur staat ofnie?

We zijn net in bespreking geweest met politie.
Er komen 2 politie mensen op de meeting zelf rondlopen en er rijd een motor politie door Oisterwijk.

Ze vroegen wat we eisten van ze en wij hebben gewoon heel relaxed met die gast zitten praten. Er komen op de meeting 2 politie agenten. Niet om boete's uit te delen of wat dan ook want ze zijden zelf ook we komen daar niet om het te verzieken voor jullie maar we komen gewoon voor de veiligheid '' als er iets gebeurd'' Dus ga aub niet allemaal dom tegen hun zitten doen. We hebben trouwens gevraagd of hun bij de ''parkeerplaats'' konden staan om te zorgen dat daar geen scooters gingen rijden. Ze zijden dat ze vooral dat in de gaten gingen houden.
We hebben tegen hem ook gezegd dat ze GEEN bekeuringen uit mogen delen aan mensen met een opgevoerde scooter dus stel dat je met je project over straat rijd WEL RUSTIG NATUURLIJK EN JEZELF AAN DE SNELHEID HOUDEN dan zal er ook niks gebeuren. De motor agent rijd rond voor het controleren van HELM omdat wij net zo goed vinden dat ze daar gewoon boete's voor uit mogen delen dus zet je helm op. Er is absoluut geen rollerbank die dag en de politie is gewoon je vriend dus BEHAVE :P

Dat is zeker wel relax, krijg je tenminste niet van die instabiele johnny's die zonder helm rond gaan crossen. Maar ik kan dus rustig naar Oisterwijk rijden, mits je gewoon rustig door de straat rijdt met je helm op. Goed geregeld!

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Als je weet wie hij is, weet je dat het HEEL leuk gaat worden 8)

Beresnel; niet liegen over je setup ;)

misgien doet un plieniesnaar 468 112 wel wonderkes :)
zoon spesjale witte wel bartje:)

Status
Not open for further replies.
Back