Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
verwijder ze dan.. Zit bij "edit" rechtsboven een vakje dat je aan moet kruisen dan kun je hem verwijderen.. Maar ik zal het wel weer voor je doen..

Originally posted by Xander
Ik hoop dat ik Bart mag meeten. :love: :love:

Ik ga niet zuipen zaterdagavond, dus ik ben hopelijk fatsoenlijk aanspreekbaar 8P Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, dus je zult me zelf moeten zoeken [ik ben redelijk herkenbaar 8P]...

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik neem een Plienie-snaartje voor je mee :)

ge bent unne goei , dankjewel, ps kijk ok uit mee koola kan ok vurkeert valle. dan wurde dur niemand mir herkend :)

Originally posted by Stinkvinger
De bierkoeriersprinter van robbepop is er klaar voor, hopen dat t een beetje lekker weer is, en dan doe ik m,n beierse volksdans.

Als je me daarna maar niet weer een klap geeft :D

iemand ruimte voor een filmpje ? dan hosten we dominic zijn volksdansje maar meteen :P

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ga niet zuipen zaterdagavond, dus ik ben hopelijk fatsoenlijk aanspreekbaar 8P Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, dus je zult me zelf moeten zoeken [ik ben redelijk herkenbaar 8P]...

tip: een kleine man met brilske en zijn armen over mekaar, die alles beter weet dan de rest :D

Nou dat moet geen probleem worden dan. :D

Even horen hoe dat nou klinkt, zo'n limburgs accent. :love:

Originally posted by Beresnel
ge bent unne goei , dankjewel, ps kijk ok uit mee koola kan ok vurkeert valle. dan wurde dur niemand mir herkend :)

Owkee :)

Ik zou wel proberen in het Nederlands te tiepen, Mike, want niemand [behalve ik] begrijpt hier iets van :D

wij zijn er helemaal klaar voor zondag, wordt heftig vandaag hebben we getest paar leuke runs gemaakt!! ben benieuwd zondag!! wij vertrekken om 10 uur

Verbaas me maar :W Wij vertrokken denk ik rond een uurtje of 11 vanuit Nuenen [dan moeten we er dus eerst naartoe rijden :)]...

Er komt een camera ploeg om een band op te nemen van de meeting dus wie kan stunten of een vreselijk snelle scooter heeft kan zich rond 11 uur even melden bij mij

Originally posted by nylez
Er komt een camera ploeg om een band op te nemen van de meeting dus wie kan stunten of een vreselijk snelle scooter heeft kan zich rond 11 uur even melden bij mij

wat noem je snel! er komt heel veel snel spul, voordat je het weet wordt het een documantaire!!

Originally posted by nylez
Ze willen een band gaan maken van half uur / uur en dan gaan verkopen :W vond zelf wel tof idee

Wordt die band meteen verkocht? EN wat moet die ongeveer kosten? En is hij op dvd ofzo? Of loop ik al te hard van stapel:P

Wel goed geregeld met de politie enzo.

@ Beresnel: praat aub gewoon normaal Nederlands, is best onduidelijk zo

en @ Xander: nee dat was geen Limburg wat daar stond, maar Brabants volgens mij:P

Status
Not open for further replies.
Back