Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Fpr-membah
Gaan we met wind mee of met wind tegen sprinten? dus gaan jullie het ook veranderen als de wind precies tegen de sprint in staat?
Ik ren wel met een windscherm voor je uit! Komt allemaal goed!! :*

Hahah zullen we ons gewoon maar ff bij het sprinten houden jongens 8P :#

'T is maar een idee voordat we allemaal gekke dingen gaan doen ;)

Originally posted by nylez
@ Karoshi

Wij doen dit met 5 - 10 man voor de meeting om 11 uur gaan we aantal shots opnemen.

We zoeken nog 2 mensen die zeer goed op achterwiel kunnen rijden
[/QUOTe
dave kan heel goed stunten kan meer als alleen op zun 8terwiel rijden ik denk dat hij wel mee wil doen

Originally posted by malle neo's
Moet lukken, ik zag trouwens nog een bepaald kledingstuk in de kast liggen dat ook wel terug doet denken aan die tijd. Misschien moet ik die dan ook maar antrekken:!

beetje laat maaruh.... bedoel je die rode broek? :P

hey man ik wil wel komen maar mijn scooter is bijna klaar
maare is die handtekening van je ouders nodig:S
lijkt me tog alleen voor niet volwassene :P dus als ze geen handtekening van hun ouders zouden hebben en dus geen 18+(id) zijn mogen ze dus niet mee doen

Originally posted by nylez
Er komt een camera ploeg om een band op te nemen van de meeting dus wie kan stunten of een vreselijk snelle scooter heeft kan zich rond 11 uur even melden bij mij

Waarom niet gewoon een filmpje maken van de meeting in zijn geheel en daar de leuke fragmenten uit pikken. Kan je net zo goed met een paar snelle mensen afspreken en een filmpje maken. Of begrijp ik je opzet verkeerd?

8)

En hoe gaan jullie bepalen dat de handtekening ook daadwerkelijk van de ouders/verzorgers zijn? Beetje nutteloos imo.

Anders ben je er toch nog zelf verantwoordelijk voor als je die handtekening van je ouders verzint of zie ik dat verkeerd?

Trouwens alleen mensen onder de 17 moeten handtekening ouders

ik zou het echt jammer vinden als het regent
dan zou de opkomst niet echt groot zijn en zullen we niet de echte pk monster gaan zien sprinten lijkt mij

Status
Not open for further replies.
Back