Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Nylez, PM mij het nummer van die EHBO post oid. Wedden dat ik binnen een dag antwoord heb op al je vragen...

Originally posted by Raceroxie
Ik wil ook met 3 vrienden met de trein komen maar weten jullie of je met scooter in de trein mag. het zou dan gaan om een runner, aerox en TZR zou dit gewoon mogen of wordt je dan geweigerd.

MVG Daniël
Nee, maar je fiets mag je wel meenemen hoor! :p

Originally posted by Menn0
Nee, maar je fiets mag je wel meenemen hoor! :p

Brommer mag niet mee met de trein (logisch lijkt mij :rolleyes: ) maar voor een fiets moet je ook een extra kaartje kopen.
Je kan ook gewoon je fiets in de trein zetten (aan een slot) en dan zelf in een coupe gaan zitten. Dan weten ze nooit van wie die fiets is :p

Beterrr!! rot maar op met je scooters, ik weet waar wij gaan zitten ofnie Mathieu??? ;)

Neej grapje, maar ik ben der ook.. Wel zonder scooter :( komen met de trein...

Lateerr

ik kom niet :'(
ik heb m'n pols en ruggenwervel (L2) gebroken. Ik mag dus niet lang lopen en/of zitten...
Hierdoor mis ik ook Rauschenberg en Klaaswaal:(

Post is een adres van een van de bedrijven die daar in de buurt zitten ofzo?
Is handig voor het te vinden met gps ;)

Nylez, we zijn weer 24 uur verder, maar ik hoor weer niks over de EHBO. Je zou gaan bellen?
Ik heb al aangeboden het voor je te doen, maar dat wil je ook niet. Hoever ben je ermee?

het zou vandaag dus gaan sneeuwen of dergelijken ik heb niks anders gezien dan zon

dus maar ik hoop dat het goed weer gaat worden anders is het mooi verneukt :'(

tis nog te vroeg om over het weer te discuseren :D te verandert met de dag, donderdag kan je er pas voor kijken denk

oii

Status
Not open for further replies.
Back