Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
mischien een idee voor de organisatie. als alles geregeld is, maak even een nieuwe pagina aan waar alle dingen die we moeten weten of eventueel kunnen vragen staan. dit om te voorkomen dat er dadelijk vragen worden gesteld die over alle pagina's van deze tread staan verdeeld.

greetz erik.

Posters enzo hoeft niet ik denk dat er zeker veel mensen gaan komen omdat lelystad niet door gaat maar kunnen jullie geen route beschrijving zetten en jullie site doet het niet (of lich dat aan mijn computer)

site doet het wel maar het forum niet

binnenkort komt alles op een rijtje op de index van meetingteam.nl

Originally posted by Mol
Het lijkt me dat als je hekken huurt dat je weet hoeveel het er zijn? Dus laat dat nog ff weten. Verder bedankt voor je antwoord. Jammer dat jullie het niet zeker weten van de EHBO, waar hangt dat vanaf? En wanneer weten jullie het wel.
Op een legale meeting met sprints mag imo de EHBO post niet ontbreken.

Waarom zouden jullie in godsnaam alles moeten weten snap dit niet. We regelen zelf wel hoeveel hekken en heeft eigenlijk volgens ons ook niemand iets mee te maken.

Wat betreft de ehbo zijn we mee bezig

Als we er toch genoeg hebben maakt t toch niet veel uit hoeveel t er zijn ik ben echt niet van plan om ze te tellen ik ben er zelfs te lam voor

het gaat er natuurlijk om hoeveel veel is :)
ik denk dat het er mol om gaat ter indicaatie hoeveel het er zijn dar hij weet hoeveel en wat er af gezet word.
en ja veel is voor iedereen een ander begrip.
maare ik neem aan dat het allemaal goed komt :)

Originally posted by nylez
Waarom zouden jullie in godsnaam alles moeten weten snap dit niet. We regelen zelf wel hoeveel hekken en heeft eigenlijk volgens ons ook niemand iets mee te maken.

Wat betreft de ehbo zijn we mee bezig
Aan de ene kant geef ik je gelijk, aan de andere kant zou het een bizar kleine moeite moeten zijn op op het papiertje te kijken van de hekkenverhuurder hoeveel meter hek je nodig hebt.
EHBO vind ik persoonlijk iets wat standaard moet zijn op legale een meeting met sprints.
En als jij bevestigd dat ze komen, dan straalt je meeting meer veiligheid uit ten opzichte van het publiek wat komt, dat is dus alleen maar in je eigen voordeel. Ik probeer je alleen te helpen om een beetje proffesioneel over te komen, maar volgens mij snap je dat niet ofzo....

Beetje offtopic:

Maar ik had ff een vraagje :) Wij (paar lui uit Zeewolde) komen waarschijnlijk met de trein, maar nu wouden we ff weten of het ver lopen is vanaf het NS-station naar de meetingplek?

Ongeveer 2 min langs het spoor over de weg lopen en dan ben je er! Je hoort het waarschijnlijk wel daar. Verder kom je er met de trein langs als je uit boxtel komt.

Ik ben op alle 2 de vorige meetings geweest, en ik heb veel respect voor de organisatie dat ze van zo relatief iets kleins en rommeligs (16 maart) naar een van de grootste scooterevenementen van het jaar zijn gegaan. 24 aug. vond ik prima geregeld en ik snap niet dat er iemand op deze site commentaar durft te geven als je niets met de organisatie te maken hebt. Je kunt het nooit perfect regelen, maar dat is ook niet erg, leer je alleen maar van. ik kijk er al vanaf 24 aug naar uit, en ik weet zeker dat het een heel groot succes wordt.

is er ook een gedeelte van de weg beschikbaar om je scoot goed warm te rijden???

P.S. dat dit eigenlijk niet vaker kan in de omgeving Tilburg, een paar jaar terug op zat. avond bij Hornbach was ook altijd wel relaxed, zijn er nog mensen die ook hier weer zin in hebben, want ik vind het zeker voor herhaling vatbaar (ontopic)

Nylez... waar kan ik me inschrijven voor de sprints, je site werkt niet helemaal???????????????

Originally posted by InsaneMalebrain
Beetje offtopic:

Maar ik had ff een vraagje :) Wij (paar lui uit Zeewolde) komen waarschijnlijk met de trein, maar nu wouden we ff weten of het ver lopen is vanaf het NS-station naar de meetingplek?

Ik wil ook met 3 vrienden met de trein komen maar weten jullie of je met scooter in de trein mag. het zou dan gaan om een runner, aerox en TZR zou dit gewoon mogen of wordt je dan geweigerd.

MVG Daniël

Originally posted by nylez
Ik snap het wel maar we worden afentoe gek van commentaar van sommige. Maar bedankt voor je tips mol
Geen dank hoor :)
Maar, kan je al antwoord geven dan over de hekken en EHBO? De hekken lijkt mij echt een kwestie van op een papiertje kijken.
EHBO is nog afwachten ofzo?

Originally posted by Mol
Geen dank hoor :)
Maar, kan je al antwoord geven dan over de hekken en EHBO? De hekken lijkt mij echt een kwestie van op een papiertje kijken.
EHBO is nog afwachten ofzo?

ehbo rijd ik elke dag sochtend's en na school langs smiddag's dus maar is NOOIT maar dan ook echt NOOIT open. Hekken is broer van zipfreak mee bezig.

Status
Not open for further replies.
Back