Henk_de_mol
Old skool member
Nee gelukkig niet...
Wat is de planning kwa tijden? Ik begreep dat jullie om 12:00 beginnen.Originally posted by nylez
heb m al toegevoegd
wat willen jullie nog weten mannen want ik hoor telkens dat we niks laten horen
Mol, het is van 12 uur sóchtends en hebben vergunning tot 6 uur dus zal dan ook wel afgelopen zijn, de ehbo is nog niet zeker dat die aanwezig is en de sprintbaan wordt zoveel mogelijk met hekken afgezet! zo weer voldoende info??Originally posted by Mol
Wat is de planning kwa tijden? Ik begreep dat jullie om 12:00 beginnen.
Van hoelaat tot hoelaat kan er gesprint worden? Hoelang is de testbank "open"? Hoelaat is de meeting afgelopen? Zijn er nu wel of geen officiele mensen van de EHBO aanwezig? Is de complete sprintbaan afgezet met hekken of zal er ook een gedeelte met lint worden gedaan? Zoja, hoeveel meter hekwerk hebben jullie?
Het lijkt me dat als je hekken huurt dat je weet hoeveel het er zijn? Dus laat dat nog ff weten. Verder bedankt voor je antwoord. Jammer dat jullie het niet zeker weten van de EHBO, waar hangt dat vanaf? En wanneer weten jullie het wel.Originally posted by komo
Mol, het is van 12 uur sóchtends en hebben vergunning tot 6 uur dus zal dan ook wel afgelopen zijn, de ehbo is nog niet zeker dat die aanwezig is en de sprintbaan wordt zoveel mogelijk met hekken afgezet! zo weer voldoende info??
Originally posted by Sjoerd
Kan er niet ergens een plaats gemaakt worden waar de laatste info, ALLEEN van de organisatoren, staat?
Klopt dit nog steeds (voornamelijk datum)?
14 maart 2004
Het evenement begint om 12:00
En eindigt om 18:00
Zou handig zijn een topic te hebben die gesloten is, waar alleen nylez ofzo kan posten (was er toch?).
Ok ciao
Originally posted by NeoGeniX
En nog een tip..fix eens een behoorlijke website..de inleiding op de site staat vol met spelfouten en spaties waar die niet horen.. zet gewoon een duidelijk lijst neer met wat jullie gaan doen,hoe laat alles gebeurd,wat de regels zijn en waar alles plaatsvind.
Originally posted by nylez
kan je ons helpen daarmee dan?
iemand zit te kloten met onze host hoe weten we niet dus graag hulp voor website gevraagd