Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by nylez
heb m al toegevoegd

wat willen jullie nog weten mannen want ik hoor telkens dat we niks laten horen
Wat is de planning kwa tijden? Ik begreep dat jullie om 12:00 beginnen.
Van hoelaat tot hoelaat kan er gesprint worden? Hoelang is de testbank "open"? Hoelaat is de meeting afgelopen? Zijn er nu wel of geen officiele mensen van de EHBO aanwezig? Is de complete sprintbaan afgezet met hekken of zal er ook een gedeelte met lint worden gedaan? Zoja, hoeveel meter hekwerk hebben jullie?

ff wat te vragen ik weet dat het ergens staat maar mijn internet is al een paar dagen vet brak maar wat ik graag wil weten moet ik me nu al inschrijven voor sprints of niet

dus ik vraag het ff snel hier voordat het weer uitvalt ;)

Originally posted by Mol
Wat is de planning kwa tijden? Ik begreep dat jullie om 12:00 beginnen.
Van hoelaat tot hoelaat kan er gesprint worden? Hoelang is de testbank "open"? Hoelaat is de meeting afgelopen? Zijn er nu wel of geen officiele mensen van de EHBO aanwezig? Is de complete sprintbaan afgezet met hekken of zal er ook een gedeelte met lint worden gedaan? Zoja, hoeveel meter hekwerk hebben jullie?
Mol, het is van 12 uur sóchtends en hebben vergunning tot 6 uur dus zal dan ook wel afgelopen zijn, de ehbo is nog niet zeker dat die aanwezig is en de sprintbaan wordt zoveel mogelijk met hekken afgezet! zo weer voldoende info??

Ik heb nu voor het eerst heel het topic door gelezen (ja nu pas) en eigenlijk heb ik precies gelezen wat ik had verwacht dat er zou staan.

Ik hou het nog ff in de gaten en zal met Joel en vaste klanten kijken in welke mate onze crew vertegenwoordigd is en met wie. Ik lees dat Streetmaster weinig zin meer heeft in ieder geval.

Ik weet nu wel weer waarom ik van illegale minimeetings hou :)

Ik vraag me nu ook af hoeveel members van de list nu nog komen in totaal. De ouderwetse harde kern moet ik toch zijn om er een geslaagde dag van te maken, eigenlijk :D

En tot slot een tip: DOE wat met de inkomsten en je tijd om het overzichtelijk, veilig en vrij van crossende boeren etc te houden.

En zorg dat je forum het doet, want die heb ik nu nog niet kunnen bekijken :(

Originally posted by komo
Mol, het is van 12 uur sóchtends en hebben vergunning tot 6 uur dus zal dan ook wel afgelopen zijn, de ehbo is nog niet zeker dat die aanwezig is en de sprintbaan wordt zoveel mogelijk met hekken afgezet! zo weer voldoende info??
Het lijkt me dat als je hekken huurt dat je weet hoeveel het er zijn? Dus laat dat nog ff weten. Verder bedankt voor je antwoord. Jammer dat jullie het niet zeker weten van de EHBO, waar hangt dat vanaf? En wanneer weten jullie het wel.
Op een legale meeting met sprints mag imo de EHBO post niet ontbreken.

Kan er niet ergens een plaats gemaakt worden waar de laatste info, ALLEEN van de organisatoren, staat?

Klopt dit nog steeds (voornamelijk datum)?

14 maart 2004
Het evenement begint om 12:00
En eindigt om 18:00

Zou handig zijn een topic te hebben die gesloten is, waar alleen nylez ofzo kan posten (was er toch?).

Ok ciao

En nog een tip..fix eens een behoorlijke website..de inleiding op de site staat vol met spelfouten en spaties waar die niet horen.. zet gewoon een duidelijk lijst neer met wat jullie gaan doen,hoe laat alles gebeurd,wat de regels zijn en waar alles plaatsvind.

Originally posted by Sjoerd
Kan er niet ergens een plaats gemaakt worden waar de laatste info, ALLEEN van de organisatoren, staat?

Klopt dit nog steeds (voornamelijk datum)?

14 maart 2004
Het evenement begint om 12:00
En eindigt om 18:00

Zou handig zijn een topic te hebben die gesloten is, waar alleen nylez ofzo kan posten (was er toch?).

Ok ciao

alles klopt maar we stoppen ws om 5 uur omdat om 6 uur de vergunning is afgelopen

Originally posted by NeoGeniX
En nog een tip..fix eens een behoorlijke website..de inleiding op de site staat vol met spelfouten en spaties waar die niet horen.. zet gewoon een duidelijk lijst neer met wat jullie gaan doen,hoe laat alles gebeurd,wat de regels zijn en waar alles plaatsvind.

kan je ons helpen daarmee dan?

iemand zit te kloten met onze host hoe weten we niet dus graag hulp voor website gevraagd

ik post dit voor Kees v dijk aangezien hij geen internet heeft,

Hij is aanwezig op oisterwijk, hij neemt ook verschillende KRT uitlaten mee,voor mina de 2004 versie,en de pia versie,en de pia versie waarbij je je subframe niet hoeft aan te passen.

En op bestelling neemt hij ook onderdelen met MET korting mee voor je,dus als je onderdelen wilt hebben op oisterwijk mail even naar

info@keesvandijk.demon.nl

of check voor telefoon nr op www.keesvandijk.demon.nl

of geef even een belletje naar de zaak en vraag naar kees van dijk

vincent

voor meer info pm

Ok, jullie zijn hopelijk nu al eind gevordert aangezien het niet meer zo lang duurt.. Nog ff 1 tip van mij kant zorg a.u.b voor de EHBO mensen dat is echt noodzakelijk hoor..

Status
Not open for further replies.
Back