TIME 4 ACTION !!

casper_1999

Well-Known Member
Zo langzamer hand moet het toch niet veel gekker worden !!!! Die laatste nieuwe regeling van Netelenbos is voor mij (en heeel veeel andere) de druppel !! Er word de laatste tijd wel gespeculeerd om met een (heeeele) hoop mensen (+ scoot) naar het binnenhof te gaan, maar de echte acties blijven uit. daarom probeer ik op deze manier iedereen op te roepen om op een nog onduidelijke datum actie te voeren. het is wel handig om een inzicht te krijgen of al die andere mensen met getunede scooters ook hiervoor in staat zijn. Gaarne een reactie...

MvG, Casper
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb voor de gein eens geinformeerd, en je heb dus voor een demonstratie een vergunning nodig. Ik weet dus niet of je die krijgt als je doel is om het binnehof vol te zetten met scoots...
Maar ik hoor wel
 
hmmm, ik denk niet dat het al te moeilijk zal zijn om die vergunning te krijgen... als vrachtwagens stil mogen staan op de snelwegen, waarom zouden wij dan niet het binnenhof mogen afzetten ???
 
Freezerator: Waar ken je zo'n vergunnig aanvragen? Ik heb er best wel zin in. Ik probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen via school en werk. Ik ken nu ongeveer 20 mensen die wel willen meedemonstreren, Iedereen hier ook wel neem ik aan, oproepen zetten in de scootin' enz.
 
JUIST JA ! Dat zijn de betere instellingen. Als er gewoon het een en ander word geadverteerd, dan moet het toch lukken om een grote scooter-macht op te zetten. Ik zal morgen eens bellen met het een en ander voor een vergunning. k zal kijken hoe, wat, waar etc. Ik weet niet of er hier mensen zijn die een beetje een site kunnen bouwen, maar als er meer details duidelijk zijn, zou het handig zijn om zo'n site hebben ter informatie...
 
Ik heb een abbo op Scoot'n maar het enige aan info wat er daarin stond is dat we wel gaan maar niemand die het initiatief neemt om een echte oproep te doen. ennu, beta ark, als dat zou kunnen.... ik heb er verder geen verstand van, het enige dat echt boeit is dat er iets van info op zou staan over het hoe, waarom waar, etc. en natuurlijk een foto'tje van onze grote vriendin netelenbos (als het kan inclusief kogel door haar hoofd...
smile.gif
)
 
Hier in Leeuwarden, ben ik al druk aan het zoeken naar mensen heb er al ong 25, als nou iedere stad zoiets levert loopt het aantal aardig op :) , maar ff over die vergunning, denk je nou echt dat die vrachtwagenshit ook een vergunning had ? en al die boeren, vette bullshit is dat wat zouden ze nou doen als we daar met 2,5 duizend man staan , gaan ze echt niet om een vergunning vragen ! :) dus kom op en ga erheen , als nou iemand de organisator word en een e-mail achterlaat waar iedereen zich kan opgeven , dan kan het wel wat worden , trouwens is er al iemand zijn scooter kwijt ? denk het niet of wel ?
 
Dan komen ze met rollerbanken ? moet iedereen er dan op ong 2000 man ? ke
Maar we hoeven niet naar het Binnenhof, we kunnen ook gewoon op de snelweg gaan staan :) en trouwens ik heb hart van Nederland al een tijdje terug gebeld als we wat hebben zullen ze ons zeker volgen met onze actie!
 
Laten we die Netelenkots even zien wie wij zijn!!!! wat die truckers kunnen, kunnen wij ook. Die vergunningen steek je gewoon in je hol want des te beter als het uit de hand loopt. Het trekt alleen maar meer media aan. Immers; samen sta je sterk!! Gewoon iedereen optrommelen, wedden dat er animo voor is.
TIME 4 ACTION!!!!!!!!
 
PRECIES, ik heb eens gebeld over een vergunning, maar dat gaat de groots mogelijke moeite kosten ! SCHIJT AAN EEN VERGUNNING !!! en misschien is de snelweg ook wel een goed idee, SBS6 erbij, hoppa, zeker wel dat dat effect heeft ! en het is natuurlijk altijd wel voor een aantal mensen ver om te rijden, maar als je dan met zn 20en gaat, kan je dat nog leuk maken ook ! we kunnen zo natuurlijk nog wel ff blijven filosoferen, maar het word tijd om wat feiten op tafel te leggen, zoals wanneer, waar hoe, etc. Ik vind zelf het idee van snelweg wel leuk ! en de datum kan nog lastig worden aangezien bijna iedereen wel werkt of naar school gaat... iemand een oplossing voor dit probleem ?

MvG, Casper
smile.gif
 
Back
Top