TIME 4 ACTION !!

casper_1999

Well-Known Member
Zo langzamer hand moet het toch niet veel gekker worden !!!! Die laatste nieuwe regeling van Netelenbos is voor mij (en heeel veeel andere) de druppel !! Er word de laatste tijd wel gespeculeerd om met een (heeeele) hoop mensen (+ scoot) naar het binnenhof te gaan, maar de echte acties blijven uit. daarom probeer ik op deze manier iedereen op te roepen om op een nog onduidelijke datum actie te voeren. het is wel handig om een inzicht te krijgen of al die andere mensen met getunede scooters ook hiervoor in staat zijn. Gaarne een reactie...

MvG, Casper
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ik woon in Den Haag en ben er chinees eten bezorger dus als jullie wat goede spots ofzo willen weten of dergelijken dan kan ik denk ik wel antwoorden erop
het is wel een slim idee om de Utrechtse Baan af te sluiten !!
Dan kom je zeker op het nieuws !!
Het is namelijk 1 van de meest gebruikte snelweg(richting) om uit en naar den haag te komen !!
 
[Nieuwsflash]Gistermiddag zijn er 30 scooters geschept op de utrechtste baan door een vrachtwagen omdat ze daar stil stonden. De chaffeur verklaarde dat hij niet het id had dat de scooters stilstonden, helaas is er niks meer van over. Het is nog onduidelijk wat ze daar deden.[/nieuwsflash]
 
Als het gistermiddag was gebeurt was het gisteravond al op het nieuws geweest, freezer zit gewoon ff op onaangename wijze grapjes te maken
smile.gif


Alleen hij heeft wel gelijk je moet zeker NIET op een weg gaan staan waar auto's in grote getalen met 80 overheen blazen.
 
WE gaan naar het BINNENHOF ! , daar komen al die ambtenaartjes dus daar kunnnen we ze misschien overtuigen ! zeker niet op de weg gaan staan ! En boeie dat die regels nog lang niet gelden, het idee al om zulke regels te bedenken moeten we al voor in opstand komen !!!
 
PRECIES, gewoon met zn allen naar het binnenhof. maar op wat voor 'n dag ? aangezien iedereen door de weeks naar school is of aan het werk, en er naar mijn weten niemand is in den haag in het weekend.....
 
Wat dachten jullie van de A9 bij Amsterdam Zuidoost? Elke dag file. Kan je makkelijk doorsjezen met je scoot en dan ergens vastleggen. Zijn allemaal van die kantoormannetjes met dure auto's. Snelweg staat dus bij een heel groot kantoren terrein vlak bij de Arena. Daar kan je ze ook goed op pakken!
We kennen natuurlijk iets in de vakantie doen op een vrijdag ofzo, vlak voor het weekend. Dan hebben wij nog vrij en moeten andere mensen nog gewoon werken!
 
Hmmm, kij ik vind het ook een goed id om te staken, maar er zijn zoveel twijfels, en we weten neit eens de procedures enzo!

Goede voorbereiding is het halve werk!

Laten we eerts is die page op gaan zetten, en dan dat gebruiken om alle info neer te pleuren!

SvR
 
Opgestart door Daanje_70MHR:
Wat dachten jullie van de A9 bij Amsterdam Zuidoost?

geen goed id, weet je wel hoeveel van die ***** en ****** en ******* daar rond lopen??!?
bovendien staat er dan toch al file
op de snelweg staan hebt gewoon geen moer nut jongens!
 
NEE !!!!! geen snelweg !! maar wel Binnenhof of inde buurt maar geen snelweg , die vrachtauto chauffeurs raggen ons zo van de weg! Maar het zal wel kunnen om in de vakantie erheen te gaan , komt bijna iedereen wel goed uit denk ik ! Als iemand nou een aparte pagina op zet op dat plan en iedereen met een site een link daar naar toe zet ( ik ben van de partij ) dan zou het moeten kunnen en als iedereen nou z'n maten inlicht dan kunnen we op en hoog aantal uitkomen. WACHT we kunnen ook wel regio hoofden hebben, ik bied me wel aan om hoofd te zijn in regio Leeuwarden en omgeving te worden als dan elke groep eerst in een stad bijeenkomt en dan met z'n allen naar den haag waar iedereen opelkaar wacht en gezamelijk naar het binnenhof gaan !!! goed idee ?
 
tIM: Bij de A9 is het kantoren terrein en daar zijn niet van die gasten zoals jij bedoeld. Die hebben geen werk en hebben daar dus ook niets te zoeken. Geen last ervan dus! Ze hangen al1 in de flats nutteloos rond omdat ze toch niet werken. Daar hoef je dus niet voor op te passen.
Het was maar een id.
 
Over die page, meel mij of iemand van scooterz.nl voor de webspace, dan komt ie op scooterz.nl te staan, we kunnen anders ook een topic openen, maar dan moeten er alleen reakties met feiten inkomen, niet met ik vindt dit en ik vindt dat, daar maak je amar een ander topic dan voor. Ik hoor het wel
 
Dan sta je daar met je scooter, iederen opgepropt, scooters tegen elkaar, onder de krassen, er komen z****** aan, die hetl euk vinden effe de loser uit te hangen en hieren daar te fucken met de scoters. Dan breken er opeens rellen los, word ik van mijn scooter getrokken, ik mep dan effe snel iederene in elkar
smile.gif
maar keer met gebogen hoofd terug naar mijn scooter, want die ligt op zijn zij, en er sdtaan 20 z***** voetstappen op!

frown.gif


Oftewel: als er wat gebeurt ga ik liever met de trein!

SvR
 
Ja das leuk joh met zijn allen op het binnenhof ik weet niet of je er ooit geweest bent maar je moet dus door een poort om op dat plein te komen dus als het dan vol staat zetten ze mooi bij die poort 10 rollen banken en een paar busjes ME'ers neer en dan worden ze daar in den haag in een dag miljonair
 
Back
Top