TIME 4 ACTION !!

casper_1999

Well-Known Member
Zo langzamer hand moet het toch niet veel gekker worden !!!! Die laatste nieuwe regeling van Netelenbos is voor mij (en heeel veeel andere) de druppel !! Er word de laatste tijd wel gespeculeerd om met een (heeeele) hoop mensen (+ scoot) naar het binnenhof te gaan, maar de echte acties blijven uit. daarom probeer ik op deze manier iedereen op te roepen om op een nog onduidelijke datum actie te voeren. het is wel handig om een inzicht te krijgen of al die andere mensen met getunede scooters ook hiervoor in staat zijn. Gaarne een reactie...

MvG, Casper
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Hallo !!!!!!!
Dit is allemaal leuk en aardig maar als we in de vakantie nog wat willen , moeten we snel zijn !!! oke , dus kom op met gooie ideeen ! ik heb al wat bedacht ( zie ver boven ) als jullie er allemaal mee eens zijn , maken we er werk van zo niet verzin dan iets anders!!

Gerard

He Daan ik doe ook een opleiding voor organiseren enz. ( marketing & Communicatie )

Ach interreseert toch niemand ! :)
 
ik moet m'n VWO nog afmaken....
frown.gif



maaruhh.. beste actie hoor, maar je zal het toch wat verder moeten verschuiven denk ik. het gaat immers niet alleen om de mensen die hier op dit forum posten
wink.gif
Dan moet je inderdaad in een vakantie moeten afspreken.. inderdaad een site bouwen (kan ik misschien nog wel mee helpen, HTML en basis PHP) en die bij boogolinks en scooter.pagina enz aanprijzen. Hosten op scooterz.nl is goed idee.

Waar we in ieder geval voor moeten gaan is een gelijke snelheid met auto's wanneer we op dezelfde baan moeten, dat is erg belangrijk, want met 30 tussen de auto's die 60 gaan is gewoon zelfmoord.
Dus moeten de scooters onbegrensd en meer controle op rijgedrag, dat vind ik wel belangrijk, mongolen die 80 rijden binnen de bebouwde kom mogen ze van mij een flinke boete geven of scooter inpikken.
 
Denniz: Ik vind dat we overal op de rijbaan moeten rijden, behalve op snelwegen en autowegen. Je moet je dan kunnen aanpassen aan de snelheid van het verkeer, dus of 50 of 80 rijden maximaal. Ik vind dat het ook moet kunnen om hooguit een andere uitlaat te verwisselen.
smile.gif
 
tje op een snelweg..........kijk vrachtauto's kunnen dat doen , want die hebben in hun eentje meer macht op de weg dan 50 scooterrijders ( denk ik )En toch vind ik dat we snel moeten 'onderhandelen' met Neteleknots en die andere hoge lui van de kamers ! En met snel bedoel ik eigenlijk aankomende vakantie, is krap haalbaar maar als iedereen die hier komt nou in z'n buurt mensen bij elkaar trommelt hebben we genoeg lui en Den Haag ver ? Ik kom uit Leeuwarden en ik en lui die meewillen zien het als iets leuks, je bent dan hooguit 4 tanken kwijt maar dat moet dan maar, beter 4 tanken kwijt dan je Scooter !!!
 
Back
Top