TIME 4 ACTION !!

casper_1999

Well-Known Member
Zo langzamer hand moet het toch niet veel gekker worden !!!! Die laatste nieuwe regeling van Netelenbos is voor mij (en heeel veeel andere) de druppel !! Er word de laatste tijd wel gespeculeerd om met een (heeeele) hoop mensen (+ scoot) naar het binnenhof te gaan, maar de echte acties blijven uit. daarom probeer ik op deze manier iedereen op te roepen om op een nog onduidelijke datum actie te voeren. het is wel handig om een inzicht te krijgen of al die andere mensen met getunede scooters ook hiervoor in staat zijn. Gaarne een reactie...

MvG, Casper
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Op zich wel leuk, zo'n actie, en als er een komt doe ik mee (een beetje rellen is altijd wel leuk, hehehe)

MAAR....
Wat willen we ermee bereiken, laten we dat eerst is afvragen.
Je kan namelijk wel met 1000 man op het binnenhof gaan staan, en dan komt netelenbos die vraagt "Wat willen jullie nou?"
"Wij willen geen keuring want onze scooters zijn opgevoerd"

hmmm, ik denk dat we toch met wat goede redenen moeten komen, Sugesties??
 
Gijshouwen: Je moet me niet altijd serieus nemen.

Kabelkont: Een beetje rellen leuk? Daar schiet je al helemaal niets mee op! Kijk naar die protestacties van de 2e Fase. Ook rellen geworden. Wat zijn ze er mee opgeschoten? NIETS! Rellen doe je maar in een voetbalstadion! Niet bij serieuze zaken als dit!
We moeten gewoon met argumenten komen als:
-auto's kunnen soms wel over de 200km/h. De auto wordt toch ook niet op een rollerbank gezet.
-Om een beetje toe te geven moet er voor een bromfietscertificaat ook een praktijkexamen worden ingevoerd.
-Scooters overal op de weg rijden, ZONDER begrensers. Kun je je tenminste aanpssen aan de snelheid en ben je geen gevaar meer voor fietsers of zij voor jou. Omdat je je aan de normale snelheden kan aanpassen ben je geen gevaar meer voor andere auto's, behalve dan voor die idioten die met 120km/h over een 80km/h weg rijden.
-Het is niet normaal om het spaarwerk van iemand van 16 tot ongeveer 21 te gaan vernietigen. Dat doen ze maar met die auto's van bejaarden die bijna geen reactievermogen hebben en dus een gevaar op de weg zijn. Boodschappen worden toch gedaan voor ze door het verzorgingstehuis. Ik moet ze bij zelf doen.
Kan op het moment niet echt op meer komen, maar er zijn echt wel meer argumenten!
 
Staken????? waarvoor?
Protesteren maar oke.
Ik vind het wel een leuk ID maar beetje ver om op de scoot naar Den Haag te gaan
WAT DENK JE DAT DAT KOST?
ik ben ook maar gewoon vakkevuller.
Waarom niet allemaal boze dreigbrieven schrijven dat dringt denk ik ook wel door bij die muts.
Als ze in 1 keer een paar honderd brieven krijgt dan wordt ze echt helemaal gek en als het dan nog neit werkt dan kan je natuurlijk nog altijd overgaan tot Aktie op het binnenhof, maar hier in Ede is ook een binnenhof hoor dus hier kan het ook.
Scheelt ook weer in de kosten:))
 
Ja zo'n leuke woonwijk!

Goed ID Ro! hoeven we minder te rijden! Kan ik met de fiets!!

Nog een ID voor als we naaar Den Haag gaan:
Misschien kunnen we aan de NS vragen of ze een aparte trein inzetten?!?!?
smile.gif


SvR

[This message has been edited by Sjoerdyo (edited 17 October 2000).]
 
Ik was ook bij de 2e fase staking en ik zeg niet dat rellen goed is maar we hebben er wel een flinke studieverlichting mee behaalt dus dat is niet niks, maar ik vind ook dat we suggesties en ideeen aan de minister moeten geven in een boekje of zo samen met 10000 handtekeningen.... Het moet goed georganiseerd worden met een stakingsleider en zo...
 
hhey ik was ook op die tweede fase stakingen... was ehct bruut...vet rellen.. nou ik weet zeker dat dat geholpe heeft voor die studieverlichting...maar goed.. relklen kan altijd.. laten we eerst netjes alles doen.. en als ze dan nog niet luisteren.... RELLEN!!!!!!!!!!!!
 
CHIL IDEE!!

gaan we niet smijten met eieren maar met scooter onderdelen, verotte banden, vastgelopen cilinders, of een rotte uitlaat, kromme framepies ken ook.

ken je lache!


maar oké, eerst 'netjes' proberen :)
 
Alleen met vastgelopen gietijzeren cilinders gooien! Is zwaarder, dus komt harder aan!
Alleen een 50cc standaard, want die zijn volgens mij vrij zwaar!

Wie niet luisteren wil, moet maar voelen!
smile.gif

hehe
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
ff tussendoor.. k heb HELE tijd terug een keetje die NETELENKUT geintervieuwd.. bruut he.. hehe.. kijk ze komt hier uit de buurt.. de zaanstreek.. was ze op haar ouwe school.. waar ik dus nu op zit,.. mochten paar mensen wat vragen ofzo... MOEST ik wat vragen.. MOEST.......tsja toen was ze staatssecretaris van onderwijs ofzo. wist ik veel dat ze gekke plannen had in de toekomst.. anders had ik haar wel ff bedreigd ofzo
 
Back
Top