Ik heb me distributieketting, ketting spanner en oliepompketting vervangen (ook weer nieuwe pakkingen). De ketting draait nu wel gewoon goed zonder vast te zitten als ik m naar rechts draait en hij zit nu ook stevig. Maar de scooter start nog steeds niet
Wanneer ik de scooter probeer de starten krijg ik dit:
Het geluid komt van mijn kleppen. Het geluid lijkt is ook te horen uit mijn uitlaat en vliegwiel , maar het “galmt” waarschijnlijk via de kleppen naar die plaatsen.
Verder heb ik een oranje plaatsen op de kleppen gezien, weet niet of dat normaal is. Lijkt alsof het verf is.
Foto 1 en 2: zuiger (op hoogste punt)
Foto 3: hoe de vliegwiel staat om zuiger op hoogste punt te zetten
Foto 4: achterkant cilinderkop
Ik heb de plaatsing van de zuiger op foto 1 en 2, samen met nokkenas streepje bij punt gecombineerd, dus dan is hij gewoon op tijd toch? Want ik heb wel kunnen rijden voordat hij niet meer startte. (100km +)
Wat kan de oorzaak zijn want het getikt in de kleppen? want ik denk dat hij hierdoor niet start.
Wanneer ik de scooter probeer de starten krijg ik dit:
Het geluid komt van mijn kleppen. Het geluid lijkt is ook te horen uit mijn uitlaat en vliegwiel , maar het “galmt” waarschijnlijk via de kleppen naar die plaatsen.
Verder heb ik een oranje plaatsen op de kleppen gezien, weet niet of dat normaal is. Lijkt alsof het verf is.
Foto 1 en 2: zuiger (op hoogste punt)
Foto 3: hoe de vliegwiel staat om zuiger op hoogste punt te zetten
Foto 4: achterkant cilinderkop
Ik heb de plaatsing van de zuiger op foto 1 en 2, samen met nokkenas streepje bij punt gecombineerd, dus dan is hij gewoon op tijd toch? Want ik heb wel kunnen rijden voordat hij niet meer startte. (100km +)
Wat kan de oorzaak zijn want het getikt in de kleppen? want ik denk dat hij hierdoor niet start.