Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.

Bas

Administrator
Staff member
Net op het nieuws,

Theo van Gogh doodgeschoten/gestoken?

Wat ik begreep was dat ie al bedreigd werd wegens ze laatste film, echt te triest...

'Theo van Gogh doodgestoken'

Uitgegeven: 2 november 2004 09:46
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 09:52
AMSTERDAM - Theo van Gogh is dinsdagmorgen omstreeks 9 uur doodgestoken op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5 op basis van meerdere bronnen uit de buurt. De dader zou nog voortvluchtig zijn.

De politie wilde de identiteit van het slachtoffer nog niet bekend maken. Klik hier !

(meer volgt)
van nu.nl dit (ligt nu plat)
 
Advertisement - register to remove this

Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linneausstraat in Amsterdam. Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn buik.

Bij de schietpartijen die plaatsvonden in het Oosterpark en op de Mauritskade raakte ook een motoragent gewond. Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen.

De dader zou zijn gearresteerd. Er zijn ook berichten dat een persoon werd neergeschoten toen hij het Stadsdeelkantoor Oost verliet.

De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.
Bron
 
Carlosz said:
logisch met zo'n grote bek..

Dus iedereen met een grote bek mag worden afgeknald ?

Volgens mij heb je in nederland nog altijd het recht om eerlijk voor je mening uit te komen :|

Het word echt te gek in dit land, als je maar ff iets verkeerds zegt word je al afgeknald... Zal wel weer een bomenknuffelaar of moslim zijn geweest.......
 
My point exactly, je moet kunnen uitkomen voor je mening, ookal bevalt iemand anders die niet...
 
dood gestoken.
De dader is door een agent in zn been geschoten.. LEKKER VOOR M! Die kutagenten beginnen eindelijk eens wat sneller te schieten ipv alleen maar te rennen en te roepen.

Wel ziek trouwens.. dat je tegenwoordig ook in dit land om je mening wordt vermoord :'( Schijtwereld.

109-01.gif
 
Carlosz said:
boeiend, k mocht die gast toch al niet.


Beetje respect kaffer :|
JOUW mening staat mij ook niet aan, is dat nu een vrijbrief om een kogel door je kop te schieten ???
 
Carlosz said:
boeiend, k mocht die gast toch al niet.
Er zijn maar weinig mensen die hem mogen.
Het gaat er hier om dat je wordt vermoord omdat je mening verschilt van die van een ander. Hetzelfde geldt voor Fortuyn, hetzelfde geldt voor honderden burgers in landen met rare namen. Deze wereld is gewoon totaal kapot aan het gaan... en het komt allemaal door teveel geweld op tv! :)+)
 
ik zeg toch niet dat IK er mee eens ben dat het juist is om meteen iemand te vermoorden als je het niet met hem eens bent?

Ik vind alleen dat van Gogh het niet zo slim heeft gespeeld.. met name door de situatie in de laatste jaren..
 
Carlosz said:
logisch met zo'n grote bek..
Ik vind alleen dat van Gogh het niet zo slim heeft gespeeld.. met name door de situatie in de laatste jaren..
OW dus als je een grote bek hebt en een mening hebt en hiervoor uit komt, en erachter staat, dan vindt jij dit LOGISCH???

Slim spelen???? tja als je een mening hebt dan moet je dit vooral niet uiten!!!
beter meelopen met de rest!! en dan kom je er wel!! jongen in mijn ogen ben je een echte Lozer!! waarschijnlijk heb je borden op je rug hangen met de tekst "mijn scooter als eerste in de schredder" o

sorry maar dit land is echt verrot!! en cker met gasten die zo als jij reageren, er ligt een politieke toekomst voor je open!! waarschijnlijk CDA
 
Last edited:
Damn , dit is weer een fijn voorbeeld van zinloos geweld...
Ik vind em wel oke , maar heb em ook maar een aantal keer op tv gezien :)
 
Ik liep dus naar beneden om het me ma te vertellen , maar die zat nieuws te kijken..
Volgens nieuws was hij eerst 2 keer geschoten en toen nog gestoken met een mes met een brief eraan ofzo :(
 
hij had wel een eigen mening, en een ontzettend grote bek.. maar zo zie je maar weer dat t niet bij iedereen geaccepteerd word.. en natuurlijk kun je wel iets verwachten, maar om nou meteen uitegaan van moord. Maar van Gogh heeft dus toch gelijk gehad :X

(weet trouwens geen eens of t een moslim oid was)
 
geenstijl.nl:

UPDATE: RLT-Z verslaggever Rick Konijnenbelt zegt dat er volgens omstanders pamfletten rondom zijn lichaam zijn gevonden.
UPDATE 2:Hirschi Ali is volgens RTL Nieuws ondergebracht op een onderduik adres.
 
De afkomst van de dader zal mischien nog wel naar boven komen..... Maar het word echt te idioot in dit land.
 
GODVERREDOMME Waar moet dit toch heen met dit kl*te land!! :mad:
In de politiek durft ook al niemand meer wat te zegge, echt triest gewoon!

:( ik word helemaal kwaad als ik lees dat het waarschijnlijk door n islamiet is gedaan!
Sorry hoor maar kunnen die figuren dan helemaal niets oplossen zonder geweld???
Mag toch hopen dat t n ander was anders beginne we weer met alle vooroordele.
Die btw vaak niet eens vooroordelen zijn!
 
UPDATE 3: De daders zouden een man en een vrouw zijn. De steekpartij vond plaats voor het stadsdeelraad kantoor van Amsterdam-Oost, vlak bij het Tropen Museum
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top