The TTE Mooiboi Machine 2008 !

Status
Not open for further replies.
Vette shit servien!

ding is echt sick 8)

komt vast goed met de tijden, weet ik zeker 8)

spreken elkaar wel op jubbega en damwoude :*

:D

Al die kleine frampje lijken ook te veel opelkaar:+

Idd Kut Frames :W

1 Woord: Te super vet gruwelijk :~
( :+:P )

Nee echt een tof ding, hoop dat je snelle tijden gaat rijden met dit ding :) Heb em niet int echt bewonderd maar ziet er op de foto`s heel erg mooi afgewerkt uit :)

Suc6

Thnx Justin. Afwerking staat bij mij op Nr. 1 O-)

Vette shit servien!

ding is echt sick 8)

komt vast goed met de tijden, weet ik zeker 8)

spreken elkaar wel op jubbega en damwoude :*

Thnx ouwe friese kampioen Boy :D :love:

eey
Mooi machine:W
maar klopt het dat jou SR in terneuzen staat?
want, ik zag percies de zelfde staan. Maar was er al voor bij voor dat ik het door had:P

:D

Al die kleine frampje lijken ook te veel opelkaar:+

als je ze naast elkaar zet zier je genoeg verschillen:+ toch bedankt voor de foto:P

ben benieuwt wat je er voor tijden mee gaat neerzetten dit jaar, is heel wat anders als de biatch:W

tot op zoetermeer, zetten we de oranje racertjes een naast elkaar;)

Leuke machine weer gebouwd jonge :)

Thnx jongeman -:-

eey
Mooi machine:W
maar klopt het dat jou SR in terneuzen staat?
want, ik zag percies de zelfde staan. Maar was er al voor bij voor dat ik het door had:P

neej dat klopt niet ! Heb de kappenset hier nog op zolder liggen -:-

als je ze naast elkaar zet zier je genoeg verschillen:+ toch bedankt voor de foto:P

ben benieuwt wat je er voor tijden mee gaat neerzetten dit jaar, is heel wat anders als de biatch:W

tot op zoetermeer, zetten we de oranje racertjes een naast elkaar;)

Idd genoeg verschillen +ralf+. Gaan we zkr doen @ zoetemeer ! Verheug me erop Jordi :# Thnx voor je reactie.

AdiozZz Servi

Ik vind dit ook een erg mooi project,ook over dit frame is weer na gedacht.
Ophaning zit netjes gewoon alles top afgewerkt kan niet meer zeggen dan het een erg net sprintframe is met een hele dikke kleuren combo:W

Had nog een filmpje van je gemaakt Servien! :#

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=uWcaPIWVHXY"]YouTube - The TTE Mooibooi Machine[/ame]

:*

heey servie
nice nice en nog een keer nice!!!
echt super gedaan kom wel eens een keer kijken als me pa tijd heeft (harry voslamber)!!!
ik heb nog een vraagje kan je ook zo'n frame voor mij regelen??

laterzz

Update 10-06-2008 The TTE Mooiboi Machine 2008 !

Zo weer even een update van mijn kant !
Na de eerste sprint van het seizoen (Meppel) is er weer heel wat gebeurd aan het Beestje.
Het blok is weer compleet uit elkaar gegaan. Genoeg leuke ideetjes weer uitvoerd zoals op foto`s te zien ! Nieuwe Onderdelen enz enz.

Na een aantal testruns kwam er een 24.6 PK uit rollen Met een toerental van 14100/14200 !
Bij de 15 km/u boven de 20 pk, wel netjes dus. Grafiek moet ik nog Krijgen van Tom !

Mooiboi61.jpg

Mooiboi62.jpg

Mooiboi63.jpg

Mooiboi64.jpg

Alles weer in elkaar gezet tijd om het beestje te testen denks :~. Ben vòòr de x-days en vòòr Sluiskil dus een hele zondag aan het testen geweest bij Tom/Robert. Dat was dus wel verstandig einde van de middag kon ik uit stationair-stand Volgas weg 8) Dikke prima dus :W.

Picca`s Go-Fast Day`s ! Was echt een gruwelijke dag :love: !
Snelste tijd van de dag gereden :W 8) :love:
Go-fast%201.jpg

Tegen een Subaru 340 pk :! ( Won hem makkelijk) :W
Go-fast%202.jpg

Even Burnen naast de Subaru.
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Go-Fast%203.jpg[/ir]
1 hand burnen denks :W
2735064950103606271S600x600Q85.jpg

2412982710103606271S600x600Q85.jpg

(kan deze foto`s helaas niet opslaan) Maar wel een linkje :
http://rides.webshots.com/photo/2412982710103606271wfFuiX
Burnen met de duim omhoog ! Was wel gruwelijk vet in 1 keer een tig aantal flitsen voor me neus:~

Sluiskil !

Heerlijk gebrand die dag, stuk of 20 keer ofzo.
Mooi mijn reactie kunnen testen, en de machine natuurlijk. Kreeg hem niet lekker afgesteld bleef 14600 draaien :X. Steeds zwaarder in rollen en kreeg hem in 1 keer op 14100/14200 dikke prima dus :W.
Baan was 125 meter en reed met een eindsnelheid van 117 km/u over de finisch.

Al met al toch nog de sneltste tijd van de dag gereden en uiterraard een bekertje mee naar huis genomen :winner: :winner:.

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Sluiskil%201.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Sluiskil%202.jpg[/ir]
Sluikil%203.jpg

Ik Update gewoon in de eerste post op de eerste page. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !

AdiozZz Servièn

Last edited:
24.6!?!??!!? 15km/h 20 pk :O. En jeetje 125meter eindigen met 117km/h! dat meen je niet servi!!

Damn dit gaat echt de goede kant uit met je sprinter! Kan niet wachten om hem te zien op de 150meters. Dan wil ik graag naast je staan. En hopelijk ook blijven :D.

Gefeli met de gave trophee en tot 22juni!

greetz

Ding knalde echt hard op de x-days :W
Ben benieuwd wat het op zoetermeer doet !

Meeste bizare vind ik dat jij gaat burnen zonder je remmen in te drukken, en dan nog zelfs met 1 hand :P

Met een 70cc?:W Doe je goed:P

Dat sprintje tegen die subaru was aardig vet:D
Sta je dan met je auto van +-50K8P

Status
Not open for further replies.
Back