This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Dat alarm was de bom icm jou music :W jeweetochhh

Ik vind het knap dat je met zon zwaar ding alsnog dikke tijden rijdt! Ik verwacht volgend jaar een -7 monster! Tot die tijd vet chillen op de komende meetings! Was echt vet met de groep in zoetermeer!

Later :*
 



Wieger Dushi :love:


Over volgend jaar gesproken gaat komen denks :+


thnx voor je reactie.
 
valse startemans maar ik haalde je nog wel in haha

[ir]http://i64.photobucket.com/albums/h170/speedsprinter/biatchhhvsspeedsprinter.jpg[/ir]
 
ey servien

je scooter zag er weer gelikt uit, altijd netjes en verzorgt.
Ook me vader was enthousiast over je scooter, hij zei: dat zie er nou netjes uit !
dus ook een compliment van zijn kant :W
 
valse startemans maar ik haalde je nog wel in haha


Jah srry man
Je knalde goed hard in ieder geval .

Ey servi

Tnhx voor de vette dag.

Spreek je nog.


Is goed man.
Doen we zkr nog een x over +pippi+

ey servien

je scooter zag er weer gelikt uit, altijd netjes en verzorgt.
Ook me vader was enthousiast over je scooter, hij zei: dat zie er nou netjes uit !
dus ook een compliment van zijn kant :W

tof om te horen Arthur.Vind hem zelf ook zeker wel netjes. Maar ben er ook aardig vaak mee bezig en dan is dit zkr leuk om te horen .
Groeten aan je Pa en tot de Next Sprint.


:* :*
 
Deze viper heeft m'n ogen geopend, als m'n street klaar is trek ik m'n eigen viper uit de schuur en ga ik daarmee aan de gang

Echt een ubervet ding man!
 
he Servien, was weer geslaagd dagje! doen we zeker weer over in sittard neem Erwin dan ook ff mee, want dat ding ziet ook supervet uit, mooi koppel bij elkaar dan
 
Deze viper heeft m'n ogen geopend, als m'n street klaar is trek ik m'n eigen viper uit de schuur en ga ik daarmee aan de gang

Echt een ubervet ding man!

bedankt, en ben benieuwd wat je ervan maakt.


he Servien, was weer geslaagd dagje! doen we zeker weer over in sittard neem Erwin dan ook ff mee, want dat ding ziet ook supervet uit, mooi koppel bij elkaar dan

Joh Dushi was echt Uber tof afgelopen zondag. Ouderwets gezellig.
Alleen op Sittard zit ik in Rhodos dus ben dan niet aanwezig. Volgende sprints zijn manta en ik idd samen -:- en dat staat goed vet 2 biatchen .



AdiozZz
 
heeey man...hij zag der echt netjes uit ook effe foto'tje gemaak met me tel dervan

sprintje @ sittard??

suc6 verder dermee man spreek je ltrzzz
 
heeey man...hij zag der echt netjes uit ook effe foto'tje gemaak met me tel dervan

sprintje @ sittard??

suc6 verder dermee man spreek je ltrzzz



Joh Bjorn. Sittard ben ik op vakantie en zit ik in Rhodos.
Dus dat wordt Nijmegen/meppel/eindhoven gaat komen dus :*


spreek :*
 
Een heel net dingetje is dit! Ik heb het hele project gelezen om eens de achtergrond van die bekende parelmoer sprinter te zien Nooit stoppen zou ik zeggen, goeie spirit vanuit jouw kant
 
Echt een super mooie scooter,nice kleurtje ook.
Heb net al 16 pagina's gelezen echt een heel gaaf project.

Veel suc6 met sprinten *D

michael
 
Status
Not open for further replies.