The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
noh daar staan ze :D
onze poepiedoepie's :winner:

volgende keer als ik je weer in harlingen zie doen we ff een biertje denks :D
(als ik toevallig aan t rijden ben :P )

Doen we zkr ouwe :W Ben er wel redelijk vaak dus komt goed 8)

Prima plan, kan je eindelijk bier leren drinken. ;)

haha zoals manta al zei. Ben waarschijnlijk goed min op meppel :o.Dat is ook de reden dat ik me scooter waarschijnlijk niet mee neemt O-).Maar twijfel wel :D

Het is dat weekend kermis bij ons in het dorp dus geloof dat meneer dan wel genoeg bier ziet :D


Idd dushi *D
 
Scootin Update 17-06-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

Gister kreeg ik 4 foto`s van de Scootin toe gemailt. Ze hadden er 85 gemaakt en ik zal er hier vast ff eentje posten. Ik vind ze in ieder geval super Geil, en vind het knap dat ze het parelmoer effect erop gekregen hebben.Foto`s zijn in Rotterdam genomen onder de Erasmusbrug.In de Maand September ligt ie in de Winkel :love: :love: :love:

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/scootin%203.jpg[/ir]


Aardige vette foto`s d8 ik zo 8)


AdiozZZ Servièn
 
Last edited:
Erg netjes dat die parelmoer er zo lekker op staat. 8)
Wel balen dat je de mooiste foto weg gehaald hebt. ;)
 
Erg netjes dat die parelmoer er zo lekker op staat. 8)
Wel balen dat je de mooiste foto weg gehaald hebt. ;)

Thnx.

Kon ze niet alle 4 posten, dat was iets teveel van het goede :p.Me hele comp liep vast :D

Gewoon afwachten begin september, Dan staan de beste pics erin -:-
 
Ik vind hem echt enorm geil. Ben zelf een viper/max biaggi fanaat, ben bezig met viper lc projectje :P, heb er gewoon geen woorden voor... Zo enorm mooi geslaagd, alleen vond ik dat je underseatje er kon aan polyen :p (ben ik mee bezig;))
 
mooie foto;) vet dat die in de scootin komt:)

Ben er zelf ook heel blij mee +ralf+

cker nette fotos en gefeliciteerd met je plek in de scootin :)

Bedankt Flow

zeker mooie foto's

erg strakke scooter ook:W

Thnx man ;)

Echt strak ding, jammer van die sigaretten onder je scooter :p

Wat ben ik eigelijk ook een zeikerd maar viel me gelijk op

Tjah Junkie plek daarro :p (maar het heeft wel wat de achtergrond zeg maar)

nais servien :D echt vet :D

Thnx Keees Ik spot je zaterdag wel -:-

:~!

Die ga ik zeker kopen! :love:

Hhihih Me 2 wel 10 denks :# :D

Ik vind hem echt enorm geil. Ben zelf een viper/max biaggi fanaat, ben bezig met viper lc projectje :P, heb er gewoon geen woorden voor... Zo enorm mooi geslaagd, alleen vond ik dat je underseatje er kon aan polyen :p (ben ik mee bezig;))


Underseat zat er gewoon niet in.Als je de kap monteerd moeten ze gewoon uit elkaar getrokken worden, anders krijg je de achterkap er niet op.Vandaar dat ik er geen underseat op heb gefixt })
Ieder geval bedankt voor je reactie.




AdiozZz Servièn
 
...



Underseat zat er gewoon niet in.Als je de kap monteerd moeten ze gewoon uit elkaar getrokken worden, anders krijg je de achterkap er niet op.Vandaar dat ik er geen underseat op heb gefixt })
Ieder geval bedankt voor je reactie.




AdiozZz Servièn

Dan heb ik atm een enorm groot probleem.... Heb hem gisteren gepolyed, er nog niet opgezet. strax even proberen8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top