The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Update 11-6-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

Zo jullie hebben alweer een tijdje niks van me gehoord dus vandaar weer een update met wat leuke foto`s en een verslagje van de afgelopen maand.

28 Mei 2007 Rotterdam Ram festival. Heb die dag 3x kunnen rijden daarna was het gebeurt met de pret want de regen kon het niet laten :L.
Snelste tijd die dag was 7.6 seconden waar ik dik teverden mee ben +ralf+ :love:

rotterdam1.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/rotterdam2.jpg[/ir]

2 Juni 2007 Damwoude

Was echt 1 van de vetste sprint tot nu toe. Uber lekker weer en toffe mensen ontmoet 9||6 Hele dag bij tommy. en MHR van het forum geweest +ralf+
Ben die dag ook nog op de testbank geweest Bij me eigen Tuner ABT en me hok scoorde daar een 22 pk :~ en draaide 14200 RPM Dik in orde dus.Ik ben die dag 10e geworden :+ en dat is zkr netjes.Ik rij gewoon met mijn zware hok in de top 10 wat ik nooit had verwacht.

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/damwoude4.jpg[/ir]
damwoude5.jpg

damwoude6.jpg

damwoude7.jpg


8 Juni Go Fast Days Rotterdam.

Was echt een gezellige dag, met super mooi weer en leuke sbo leden gemeet.
+ralf+
Heb dus aardig wat keer gevlamt, en heb volgens mij geen 1 sprint verloren.Ook moet ik tegen de Go-Fast Motor die ik stront voor de ogen trok.En kreeg aan het einde van de baan een middelvinger van hem :L.
Thnx inne voor vette pics.

Afbeelding%20014.jpg

Rotterdam%20gofast1.jpg

Rotterdam%20gofast2.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Rotterdam%20gofast3.jpg[/ir]
Ik Vs Motor
Rotterdam%20gofast4.jpg

Rotterdam%20gofast5.jpg

Rotterdam%20gofast6.jpg


Ook heb ik 8 juni een foto-repotage gehad met de Scootin Bij de Erasmus Brug in Rotterdam.Ik zal in de maand September in het blad verschijnen als Special Scooter.En daar ben ik trots op +pippi+ :love: :love:
Deze week krijg ik 3 pics van de redactie dus dan post ik ze meteen :~ Ze hebben 80 foto`s in totaal geschoten hiih :)

Ik had in het begin van mijn project stiekum 3 wensen en tot nu toe zijn ze allemaal uitgekomen.

1 : +/- 21 Pk scoren
2 : tijden onder de 8 sec rijden.
3 : In de Scootin komen als Special Scooter.

Liefs xxx jes Servièn (deze week update;))
 
Last edited:
damn, hij blijft mooi, dat rubber op de achterkap is alleen maar vet:W niet meer schoonmaken:+
zie je in meppel vast wel:)
 
Eyz
Hij is ckr vet:)
Op ram was ook wel lachu nog thx voor et schuile ;)
Met je mag eigelijk geen pia onder mijn tent :P

Grtzz
 
gaaf dat je in de scootin komt man :)


hij ziet er idd vet uit

veel suc6 :D

Dat is idd goed gaaf ;)

damn, hij blijft mooi, dat rubber op de achterkap is alleen maar vet:W niet meer schoonmaken:+
zie je in meppel vast wel:)

Dat is er lang af jasper hoor, scoot ligt weer half uit elkaar ;).Waarschijnlijk als bezoeker in meppel :)

Eyz
Hij is ckr vet:)
Op ram was ook wel lachu nog thx voor et schuile ;)
Met je mag eigelijk geen pia onder mijn tent :P

Grtzz

hihih altijd goed, en jah idd liever geen pia meuk onder de partytent ;)

Tot gauw sletje.
 
noh daar staan ze :D
onze poepiedoepie's :winner:

volgende keer als ik je weer in harlingen zie doen we ff een biertje denks :D
(als ik toevallig aan t rijden ben :P )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top