This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Die chick kniptoogt naar je servien :W.

Je scoota ziet er wel netjes uit irl.

Ja me vriendin waar ze lelijk opstaat :+

scooter stond er mooi bij zondag:W volgende keer onder de 8 sec

Komt zkr goed onder de 8 :W

Hij stond er erg netjes bij servien! :W Leuk je nog ff gesproken te hebben

:love: Thnx homie

Ding zag er goed uit Servien! Erg netjes! Volgende keer ff sprintje doen!

Komt goed vasco :W

Hijs fijn Servien . Leuk je even gesproken te hebben . volgende keer misschien wat langer .

jah srry homie, was een beetje druk hiihih 8)

hij zag er rete goed uit serviën en idd overal kom je foto's van jouw tegen. geod teken dus

dat is zkr tof

Wow die chick is wel fijn:~

Driewegen ff onder de 8 maatje:W

Effe ruilen binnenkort denks


:#Echt een wreed ding, succes dit jaar Servien!

Bedankt willy. tot gauw :*

Velgjes :~ :# zag er goed uit, mooie combo

Thnx petrik, moest effe denken wie je was :*
 
Ee Servien, hele nette SR! Een hele mooie kleurencombi ook.
Wij waren jullie buren, ABT Rox, en lelijke SR. Had het nog even met jou over de lak etc gehad.

gr Roel
 
He man,

Hij zag er super netjes uit, toch wel geslaagde kleuren.
Vond het een beetje raar ogen op foto's maar dat komt goed tot zijn recht in het echt.

Je carterdeksel was ook nog steeds netjes .

Oi
 
Ee Servien, hele nette SR! Een hele mooie kleurencombi ook.
Wij waren jullie buren, ABT Rox, en lelijke SR. Had het nog even met jou over de lak etc gehad.

gr Roel

Aha dat was jij dus . Zie next sbo sprint wel :*

He man,

Hij zag er super netjes uit, toch wel geslaagde kleuren.
Vond het een beetje raar ogen op foto's maar dat komt goed tot zijn recht in het echt.

Je carterdeksel was ook nog steeds netjes .

Oi

Thnx Jordy.

En idd de kleur is in het real-live goed anders als op de foto`s *D Mensen die het eerst niet vet vonden.Vonden het afgelopen Zondag allemaal tof hihih O-)

greets servi
 
Ja me vriendin waar ze lelijk opstaat :+

Met andere woorden, in het echt is ze nog veel mooier :love: })

Ding is nice, binnenkort moeten we toch écht maar eens tegen elkaar sprinten... Enne wie reed er ook alweer de snelste tijd van de dag op deze machine? O-). Hihi spreek je snel weer!
 
Ja ja, heb hem nog even bewonderd hij was leip oh.
Ik weet nie of je die van mij nog had gezien, kstak in de rij nog mn duim naar je op

Ik spreek je @ Stein denk k wel

Groetjes Bas
 

Dikke slet.idd maar een x tegen elkaar knallen +ralf+ (als ie goed loopt van jou en niet wiebelt )

Ja ja, heb hem nog even bewonderd hij was leip oh.
Ik weet nie of je die van mij nog had gezien, kstak in de rij nog mn duim naar je op

Ik spreek je @ Stein denk k wel


Dat zou best kunnen bas.Ik herkende je niet volgens mij. Btr kom je voortaan effe langs hiihi :* Tot snel dushi.
Groetjes Bas
 
Last edited:
Ja ja, heb hem nog even bewonderd hij was leip oh.
Ik weet nie of je die van mij nog had gezien, kstak in de rij nog mn duim naar je op

Ik spreek je @ Stein denk k wel

Groetjes Bas

Op dat moment ging ik een sprintje trekken met deze machine. Ik kan me nog wel herinneren dat je je duim opstak in de rij jah, maargoed dat deed je dus richting mij en niet richting dragsterlover
 






Leuk je weer even gesproken te hebben servien! Lekkere tijden gereden en een ERG mooie scooter! :W De rest van de fotos zal ik voor zorgen dat je die dit weekend krijgt. Zitten een paar leuke tussen!
 
Status
Not open for further replies.