Sandor said:zekers dat het megoole is, of is het nu mongool?
maar ERGENS heeft hij toch gelijk, evengoed had je scooter in de slip nog eimand mee gepakt ofzo. Dat jij gewond bent is natuurlijk ook niet fijn ofzo.
Zoniet dan mag je alsnog erg blij zijn dat je niet toevallig een meisje van 7 op een kinderfietsje invalide gereden hebt... Je wil denkik niet weten hoe je er dan met een schuldgevoel vanaf stapt. Plus dat je de rest van je leven betalen mag.Tim.R. said:Ik denk dat maikel meer doelde op dat sprinten..* correct me if im wrong*
BojT said:Zoniet dan mag je alsnog erg blij zijn dat je niet toevallig een meisje van 7 op een kinderfietsje invalide gereden hebt... Je wil denkik niet weten hoe je er dan met een schuldgevoel vanaf stapt. Plus dat je de rest van je leven betalen mag.
Alsnog vind ik het kut voor je, maar je had meer kunnen doen om het te voorkomen. :* :henko:
BojT said:Zoniet dan mag je alsnog erg blij zijn dat je niet toevallig een meisje van 7 op een kinderfietsje invalide gereden hebt... Je wil denkik niet weten hoe je er dan met een schuldgevoel vanaf stapt. Plus dat je de rest van je leven betalen mag.
Alsnog vind ik het kut voor je, maar je had meer kunnen doen om het te voorkomen. :* :henko:
Ghosttown said:Ik hoop niet dat ze onderdelen eraf hebben gehaalt, net zoals dat altijd met een opgevoerde straat scoot gebeurt.
baeroxx said:heb je hem al opgehaald? ben wel benieuwd naar de schade :X