This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Ditechist said:
Echt een mooie scooter je stond @ meppel nog ff met ons te praten hoe je vader je blok had gesponsort

Dat was niet mijn blok maar die van max (Evo zip) haha
ik heb alles helemaal zelf betaald! helaas

ff kleine update.
Kheb van me pa een 2 Luchtsleutel setjes gekregen
en een Brug voor Crossmotors (want ik cross ook soms) maar die kan ik dit keer gebruiken voor mijn scooter !

is handig zo'n ding, heb zelf ook al een tijdje eentje.

hij staat trouwens veel stabieler als je 1 wiel net de grond laat raken (bij mij toch)

Spasta said:
is handig zo'n ding, heb zelf ook al een tijdje eentje.

hij staat trouwens veel stabieler als je 1 wiel net de grond laat raken (bij mij toch)

Jah ik heb een platte onderkant aan me frame, en hij steunt precies op de puntjes van mijn blok, dus hij staat opzich vrij stabiel, ik ga van een blok hout een mal maken, waar hij pcies in valt. dat hij mooi blijft staan

@ Slider geval

Mja das me crossmotor 8P, haha neej kheb zelf nog een 125cc crosser

zoals mensen weten, was ik ontslagen , maar ik heb alweer fulltime nieuw werk, ik begin maandag, maar ik moet nog eerst eventjes 800 euro verdienen voor mijn vakantie en daarna maak ik me ice wel af. zit allemaal ff kut nu helaas

Renz P. said:
Zonde

8P @ dat slot om je achterwiel

Mja geen zin om eraf te halen., ding licht altijd met 2 sloten vast.
weet maar nooit met die kut mensen die hun handjes niet in hun zakken kunnen houden voor je het weet staat er nix meer

Dankje kerel

Mensen goed nieuws, ice gaat het snel doen, heb alweer fulltime nieuw werk

btw heel leuk werk. ik werk nu in een groot handel. en daar kan je alles op gebied van spuitbussen (motip enzo) lakstiften. Plamuur, polleyester alles kan ik aankomen voor een ZEER lage prijs, lager dan inkoops prijs + geen btw nix.|

Zo betaal je bijvoorbeeld, voor een pot MOTIP of ander merk Plamuur die in winkel 25 euro kost, bijvoorbeeld 8 euro.
motip spuitbussen ELKE kleur. hebben zowaat 9000 kleuren. 3/4 euro per bus. normaal 11 tot 18 euro. (licht eraan, metallic ofzo)

Dus als er mensen zijn die veel plamuur willen of iets in die geest of hun hele scooter willen gaan spuiten en voor weinig geld aan de vetste spuitbus lakken willen komen, kan je me evt. ff pmen, wil ik je wel helpen om voor mooi prijsje aan alles te komen wat je zoekt !

Gefeliciteert.

Doe de groeten aan je baas zou ik zeggen

Renz P. said:
Gefeliciteert.

Doe de groeten aan je baas zou ik zeggen

wasda nouw voor wazige reactie, als hij lomp bedoelt is, zeg dat dan gewoon normaal

Status
Not open for further replies.