MHR said:eej maikel, ik heb nou zelf al een tntclamp gekocht, ik moest m hebben voor perkpolder, en ik moest hem nog aanpassen. en ik hoorde dat je niet meer kan kome? jammer, spreekje later
kappen zien er zeer nice uit
zjaaakie said:kappen lijken me zeer strak gespoten!! Maar volgens mij is dit echt weer zo'n kleur die je moet zien om de kleur echt te kunnen beoordelen! Waarschijnlijk zie ik hem @ meppel wel.
verder: Ik vind het nog steeds jammer dat er zo ontzettend veel aerox details overal worden gebruikt... maar in dit geval kan ik gewoon niet anders zeggen dat het hem geweldig staat en dat het superstrak gedaan is, daarvoor dus gewoon een grote hoop credits! Ik ga hem zeker even bekijken!
Manta said:Misschien kan je de leerlooier in Den Haag even bellen, zij hebben vet veel kleuren skai.
Beresteinlaan 147-163-165-181
2542 JD Den Haag
Tel. 070-3296065, 070-3661135
Fax. 070-3661135
Speedboer said:NOOD OPROEP!! IK HEB FLUOR GELE SKAAI NODIG VOOR MIJN ZADEL!! MAAR IK KAN ER NIET AAN KOMEN!! ZOEK ME AL DE TERING, 1 MAAND LANG!! ALS IEMAND DIT HEEFT OF AAN KAN KOMEN PLSSSSSSS LAAT HET EVEN HOREN!
dankje
Speedboer said:Jah kheb nu alles thuisben net terug van spuiter!! egt vet!
ga nu met auto naar perkpolder ff naar me maatje max
en dan vanavond post ik wel fotos!
DJT-Speed-Area said:Omdat hij nu naar perkpolder gaat mss:?
Speedboer said:Velgen worden Fluor geel!
bedankt mensen voor de reactieskmis alleen nog wat reacties van de bekende forum gebruikers. te lui cker?
BT said:Maikel , maak es wat mooie pix zodat we het wat beter kunnen zien , ik zie geen reet op die pix van je. Ik vind et erg mooi spuit werk .