This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Rad is gewoon geen optie!
komt een andere grootere radiateur onder! heb even met matthew over gehad kga ff wat beters fixen want dit schiet niet op

DJT-Speed-Area said:
toch geen 125cc kartrad he

Denk t wel, msn praat:

Daniël - Twins Tuned Speed Runner NX Powered. RS24/10 Gekauft zegt:
kart rad
Daniël - Twins Tuned Speed Runner NX Powered. RS24/10 Gekauft zegt:
?
Ðzz. Mi.// ™Ð|| M.LoeSjuh HvJ - 125cc Kart Radiateur Gekocht - zegt:
jup

:W

Hier me nieuwe radje dan

Hij is splinternieuw nog nooit gebruikt!.
Hij is 34 Cm Hoog, 28,5 cm breed !
hij is onderweg naar mijn Huisje!

Je ice zal wel niet ontdooien

Ðzz. Mi.// ™Ð|| M.LoeSjuh HvJ - 125cc Kart Radiateur Gekocht - zegt:
Zeg ff dat ik een Dikke Raditeur heb!

en voorruit je hebt een dik radje})

Ben vandaag bij de spuiterij geweest!! Kheb even de kleuren gekozen, Fluor Geel en een speciaale zwart, Beetje Parelmoer iets, zeker wel vet !
Prijs werd alleen wel iets duurder, want hij moest Fluor geel speciaal voor mij bestellend want die had hij niet ! maarja hij doet het al zwart voor me 350 voor me Compleete scooter Fluor moet 2 lagen en Zwart 4 lagen dus valt nog mee dacht ik zo !

Nouw nog maar ff updateje dan!!
Radiateur enzo hangt allemaal onder me ice! heb alles gemaakt, ophaning enzo! want spuiter spuit dus alles! Radiateur, Ophaningen etc!! dus word allemaal 1 mooi geheel . Verder heb ik alles van mijn ice frame afgeslepen het onnodige, en netjes afgewerkt , de passagiers steunen heb ik er terug op, maar niet op de plek waar ze normaal zitten ! maar ik houd nog alles ff geheim tot het gespoten is, maarja mensen op msn hebben het algezien dan

Fotos

24ger vs 28ger

Jou knalpijp doet anders ook wel, de rest van je blok is ook echt geil :~, maar als je wil mag je je ex-pijp komend seizoen nog wel een keer aanraken, om goeie momenten op te halen . Je ijs gaat helemaal goedkomen, je bent er druk mee bezig, ik ben vandaag nog even langs de bouwmarkt geweest, wat kleinigheidjes halen.

Ik spreek je wel weer...

Stiekem ff fototje dan mensen zeuren me oren van me kop!
radje hangt eronder, Kom niet met hij hangt scheef want hij hangt zelfs 99% waterpas! maar lijkt misschien op enkele foto !
Naja wacht nogsteeds ff op mijn geld zodat ik alles kan laten spuiten!!
hier fototjes dan! zo staat me ice nu ff op zolder

dit is toch wel ff beter dan dat aerox radje dacht ik zo? laat ff weten wat jullie ervan vinden ( zal wel weer WAT negatiefs bij zitten , maarja ik vind het kk relax zo )

koud gaat hij het in ieder geval wel krijgen tering :# voor de rest ziet het er lekker uit toch 8)

je zet er denk ik wel een kart thermostaatje tussen oid?

Bart@Sp said:
koud gaat hij het in ieder geval wel krijgen tering :# voor de rest ziet het er lekker uit toch 8)

je zet er denk ik wel een kart thermostaatje tussen oid?

Wat is dat precies dan ?

Status
Not open for further replies.