This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Heeh Heej!! ik ben heledag bezig geweest aan mijn underseat!!!
als ik eerlijk moet zijn, en dat ben ik! het ziet er EGT SIMPEL uit! maare het was niet zo 1,2,3 te maken best lang mee zitte klooien! maar het resultaat mag er zijn
naja verder niet ff zin om verhaal te typen dus hier wat fotos! ik hoor graag wat je ervan vind! het word btw natuurlijk ook gewoon zwart gespoten

Het lijk alsof het scheef zit! maar dat is totaal niet zo! als alles gespoten is zie je wel dat het goed zit! stomme camera van mij, die maakt die fotos zo lelijk en fel! je ziet amper iets
En het gaatje aan de bovenkant! daar komt nog wat te zitten dus daarom is het open !

Last edited:
Opzich wel leuk, maar 1 ding vind ik dan weer erg jammer, je hebt die boutjes niet op dezelfde hoogtes gezien van elkaar.. de 1 wat hoger als die ernaast, of wat verder naar binnen enz, bij elke bout die je aandraait krijg je dat zo'n plaat daar een kuiltje vormt, en als het dan eenmaal gespoten is staat dat nou niet echt dat je zegt van leuk . Je stuur is daarentegen nu wel weer tof. erg netjes gedaan met die stage 6 tellert

Dankje! en idd klopt geef je groot gelijk maar weetje wat het was! ik kreeg egt NERGENS de kans om ophang punten te maken voor mijn underseat! dus ik moest het helaas wel zo doen
want ik had voor de grap na gevraagd hoe die 5th Ice dat had gedaan maar die underseat was gewoon vast getaped hehe en dat zag ik niet zitten!

Sow, vandaag ff mijn ophaning gemaakt voor mijn Radiateur!
Kom aub niet met, Waarom zit hij niet achter de aerox kap!?? reden : PAST NIET, geen een rad past erachter :S te smalle ruimte! dus vandaar dat hij hier zit! heel veel ice scooters hebben hun rad daaronder, en koelt prima dus vind het wel goed zo!
Maarja moest dus nog wel een ophaning maken voor mijn Rad, dus die hebk ff gebeunt!
Stap 1 : Even beugels maken

Stap 2 : Even opmeten en nog 2 beugels maken

Stap 3 : Even onder de ice hangen

Stap 4 : Even kijken hoe het zit, en nog een beugeltje maken

Stap 5 : Eronder hangen en naar het resultaat kijken

Ik rijd tijdenlijk met deze radiateur! ik ga een Malossi of polini Radiateur kopen !
vind die radjes wel wat mooier dus tijdenlijk deze dan maar
en btw: alles word zwart! radiateur en Ophaning, dus valt strax allemaal niet meer op !
Dat was het weer , latr​

Altijd zo jammer dat er op zo'n mooi ding zo'n lelijke bestuurder komt te zitten he , nee gaat goed mike , begint nu echt vorm te krijgen.
Netjes die radiateur en dat blokje*Dte geil gew00n...
Ik spreek je...

Barry

00000000hja : [ THE BEAST ] vlamt dit jaar The Hornet *D:L

nog ff over de underseat: Kan je geen steunen maken,de boutjes te strak aandraaien zodat ze echt in een kuil zitten daarna met poly strak trekken.. dan heb je aan de achterkant je schroefdraad die je vast kan draaien in je steun met een moertje. Bij mijn scoot kan ik daar bij als ik de buddy losheb, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit ... Verder ben je weer leuk bezig.. die beugels voor je rad zijn knap gemaakt :W

grtz

Zeker wel een goed idee kzal eens kijken wat mijn mogenlijkheiden zijn!!

Jij altijd met je praatjes

Zorg jij eerst maar is dat dat brik van je langer draai dan 10 min. en NIET warmloopt of nja look a like NOS is !

Maarja zeer moooi projectje Komt vast wel iets leuks uit rollen

Ciao,.! Mvg Abels.!

misschien idd iets schuiner je radje plaatsen dat da ook wa mooier staat

was btw gezellig onze meeting in de edah spreek je wel weer

lat0rr

weksel

rad moet je schuiner doen idd, meer koeling
en je moet geen polini rad kopen die is klein
ik ga 1 van mn rads wel achter mn aerox kap doen en daarvoor moet die kap idd voor worden aangepast

Speedboer said:
nu hoor je het van je maatje barryzipsp

Komt dat de mijne zoveel power had dat de zuiger het niet aankon*D

:L , maargoed die problemen worden verholpen , suc6 met je trauma verder

Status
Not open for further replies.