This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Lycorda
dan heb je bjorn nooit int egt gezien 8P :W

en doe nou gewoon je subframe omlassen, kun je meteen een buddyfilter bouwen

-Tom

Haha ben niet voor niets paaldanseres he :* Ik zit me gewoon nu keihard af te vragen what the fuck je aan een buddyfilter hebt Ga er gewoon een filtertje opzetten, dan heb ik tenminste de buddy vrij zodat ik bij het blok kan komen

Vandaag membraan/spruitstuk/carb/luchtfilter gefixt En het looooopt! Had een Hebo filtertje gekocht, dacht ik dat die goed vast zat, dus ik even testen, bij de eerste stroop gas viel filtertje eraf, kwam onder achterwiel en werd gelanceerd tegen de voordeur aan Filtertje helemaal d0000d na 10 minuten 8P Daarna nog maar een filtertje gehaald, ditmaal een rode Deze zit nu wel goed erop, alles is afgesteld al, en het vlamt ziekjuhs! Wel bijna van de scoot afgemept door een heeuulle boze buurtbewoner die het schijnbaar iets minder vet vond dan ik.. :|

idd, filter terorrist 8P

maar eh ben je zo langszaam dat je buurman je er bijna afmet

ben ik blij dat ik bij een afgelegen weg woon

Waarom zeikt toch iedereen zo over die laser man :|:|:?:? Wor er een beetje gek van ondertussen... oke het is niet de snelste uitlaat, maar kom maar eens kijken, loopt echt niet verkeerd! Bidalot C20 komt nog wel, eerst Aerox rempompen, Paddock stand (besteld!), BCD Spoilertje

Haha zo'n antwoord het ik al verwacht Spoilertje komt echter ondersteboven onder de neus te zitten, zodat er van die 'wings' ontstaan naast het voorspatbordje dat er nu al is....

Je scooter is erg opgehoogd, volgens mij nog meer dan die van mij. Ik zie je hebt het zelfde ophoogblokje. Ik vroeg me af wat de lengte is van die Fournales, 35cm?

Originally posted by Lycorda
hij moet het stuur polijsten of spuiten!
ik vind het wel vet, weer s iets anders
-Tom

Idd.. !! spuiten of polijsten.. maar zo heeft ie ook wel wat vind ik

Stan

Originally posted by Razma
het stuurtje kan ik echt niet mooi vinden :X

De rest wel dan? :|

Ps reageer eens op je mail en pm aub!!!

Stuurtje is al lang vervangen btw, maak wel duidelijkere foto's van de nieuwe

Status
Not open for further replies.