[THE BEAST] Zip Sp

barryzipsp said:
Geeft niks joh , heb er nog steeds plezier in dus :D zorg jij nou maar ff dat ed die 24 ff opstuurt;)

Greetzz

komt eraan lelijke jongen..
kon vandaag niet opsturen ivm iets wat belangrijker is
maar gaat morgen op de post

Dnamaster said:
komt eraan lelijke jongen..
kon vandaag niet opsturen ivm iets wat belangrijker is
maar gaat morgen op de post

Ja ed dat weet ik , kan je weinig steunen vanaf hier maargoed , in iedergeval wil ik je wel mijn medeleven tonen.

Ontopic : 24 komt weer deze kant op\:D

Erwin. said:
Netjes Barry :), ik zal helaas nooit tegen je sprinten @ sbo :P

Niet @ SBO maar word et niet op meetings dan maar keertje op de ring :P Haha.! nj komt allemaal wel goed met dingiej:):P

Erwin. said:
Netjes Barry :), ik zal helaas nooit tegen je sprinten @ sbo :P

Gaan we krenterig doen , heb je net zo'n mooie paintjob op dat hok van je gaan we lullig doen..*D
Dan maar een keer tegen je cbr:D;)

GreetZzz

Update 28-04-2006 :

Vandaag weer even bezig geweest zip staat voor 80 % in elkaar nu ( niet op foto ) , heb wel een foto gemaakt voordat ik begon zo stond hij erbij :

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26223/Photo-0067.jpg[/ir]

GreetzZz

zeer nice :). ik heb wel zin in een sprintje tegen je op driewegen. Mocht je een zip met gare kappen zien en een bierflesje uit de voorkap. spreek me maar aan voor een sprintje als je dat wilt.

succes nog met de overige 20% ;)

mvg,

MHR said:
zeer nice :). ik heb wel zin in een sprintje tegen je op driewegen. Mocht je een zip met gare kappen zien en een bierflesje uit de voorkap. spreek me maar aan voor een sprintje als je dat wilt.

succes nog met de overige 20% ;)

mvg,

Ik houdt je op de hoogte , deze week kun je zien hoe hij compleet meegaat. .. dus kan je mij ook aanspreken ;)

Update 29-04-2006 :

Nog maar 1 weekje voor Driewegen en dus moet de zip al zo goed als klaar zijn.
Het enige wat nu nog moet gebeuren is de "leen"uitlaat eronder , de voor en achterband+ vertanding en overbrenging monteren , en het carbje even afstellen , voorderest zit alles al 100 %!

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26223/Photo-10068.jpg[/ir]
[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26223/Photo-10069.jpg[/ir]

Deze week dus nog een update hoe hij naar driewegen komt , de puzzelstukjes vallen al in elkaar nu het wordt steeds en steeds meer een geheel.
(let btw. niet op de kappen die moeten namelijk nog gespoten worden:D)

GreetzZz. B

Tis inmiddels bijna 2uur snachts...waar is die update dan??:P
Ben wel benieuwd hoe jij en pascal gaan presteren op de sprints, pascal heeft in iedergeval een mooi bewerkt cilindertje:) Suc6 de komende week, ik ben ook nog ff verder sleutelen;)

mzls

Fonz NRG said:
Tis inmiddels bijna 2uur snachts...waar is die update dan??:P
Ben wel benieuwd hoe jij en pascal gaan presteren op de sprints, pascal heeft in iedergeval een mooi bewerkt cilindertje:) Suc6 de komende week, ik ben ook nog ff verder sleutelen;)

mzls
Ja bij mij moet het nog blijken , hij loopt zowiezo wel klote want hij zakt in met zn toeren die hij wil bouwen en de uitlaat die erop zat wilde geen opbouw van vermogen meer geven , maargoed dit hopen we op te lossen met de dpr over een paar weekjes.
Ook wordt dan de inlaat compleet getuned en de cilinder nog aangepast , en er moeten nog overrange poelies komen , dus ja komt wel goed:D

Ben ook benieuwd wat jullie machines gaan doen , zo te horen van pascal gaat dat nog heel erg moeilijk worden:P

PS : Die update komt vandaag want had de leen-uitlaat nog niet:D

GreetZz B

Hij staat klaar in de schuur morgen update .. alles zit in elkaar;) en dus morgen starten en het sproeiertje goedzetten.

GreetZzz B

Edit : Nog maar even nachtshotje gemaakt met telefoon snel , morgen mooie foto's :

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26223/puta-zip.jpg[/ir]

Last edited:
mooie uitlaat:P, is kijken hoe die morgen daarmeej gaat rijden;). INEENS 33pk door uitlaat met extra deuk:P. Mjah je ken wel x mijn overrange testen ey geen probleem;) Zie je morege wel:P

Back