[THE BEAST] Zip Sp

[evolution] said:
hij starte dus met kvs in je blok wat tot aan je membraam stondt 8P ..

zip is wel leuk , achterkant mag van mij iets omhoog ;)

Ja inderdaad , maargoed wordt op dit moment verholpen , zodra dat is gebeurd post ik een filmpje wanneer hij draait...

GreetzZZ

Fotoloze Update 25-03-2005 :

Zip doet het weer en lekt niet meer , sproeier staat nog te klein :S220? maargoed zijn grotere besteld. .. *D
(Hij gaat al als de ZIEKTE ):D:D:D:D

GreetZz

haha , ja kan morgen wel ff een filmpje maken , maar hij valt half dood in het begin door die rotsproieer maargoed .. hij gaat iig al erg hard..*D
En mn Tuner wil hem nog wel iets aanpassen voor me*D FOR FREE;) om er nog wat meer uit te persen.
Genoeg plannen iig nog .. Binnen een maand ga ik zowiezo naar dyno om wat uitlaten te testen.
Rijd nu btw met Yasuni C20 van een maatje van me :)

GreetZz |B

Knappe jongen zeg op die ene foto jammer dat z'n gezicht achter de zip zit:P hehe nj grapje maar we zijn aardig opgeschoten vandaag:) en M stuurtje staat/rijd te vet:D ! :) *D hehe en dat zippiej maakt zijn naam cker waar!:) een echt beest:D mja CIao.!

chill project man hij wordt steeds leuker :) jouw wil ik dus tegenkomen op de baan eens kijken of je mij ook zo makkelijk eruit krijgt geblazen net als die 180er :P:D

ej ma kerel suc6 er nog verder mee spreek je verder op msn,

laturrr

ziet er weer netjes uit man (Y)

wanneer gaat ie weer rijde?

kom je nog keertje deze kant op om em ff op testbank te gooie?

suc6 man

robbb said:
ziet er weer netjes uit man (Y)

wanneer gaat ie weer rijde?

kom je nog keertje deze kant op om em ff op testbank te gooie?

suc6 man

Hij rijdt al , w8 op het moment nog even op mn eigen spruitstukje , zodat alles lekker in elkaar zit , heb ook weer wat sproeiers besteld om dat eerst netjes te zetten de carb enz..
Vervolgens ga ik als het goed is over minder dan een maand naar dynojet , om wat uitlaten te testen en mijn definitieve keus kwa pijp te gaan maken , en natuurlijk kijken wat het beestje nu al afgeeft kwa vermogen.:D
Ook wordt de cilinder kosteloos nog wat aangepast om nog net dat extra beetje vermogen te gaan krijgen.
Er zijn natuurlijk nog genoeg verdere plannen : Overrange poelies , Keihin valstroom misschien wel en het membraan/spruitstuk gedeelte tunen , in ieder geval genoeg verbeterpunten;)

Mvg Barry

Back