Testbankmeeting!

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Maandag 30 April, Koninginnedag 2001, organiseeert Dick de Lijster Tweewielers een testbankmeeting...

Dit wordt gehouden in Klaaswaal, zo'n 20 km onder Rotterdam.

Let op, ik ga nu dus kijken hoeveel mensen ik kan verwachten. Zijn het er niet genoeg dan gaan we de bank niet huren, i.v.m. de redelijk vette prijs.

Dus komt allen!!! Het moet net zoiets worden als bij Kees van Dijk een tijdje teug (zie Scootin') maar dan hopelijk met lekker weer
smile.gif


Wegen om te vlammen zijn ruimschoots aanwezig
smile.gif


------------------
Piaggio Zip SP'97, Hebo Manston cilinder, MHR Team krukas, Yasuni C20, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej. :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Arne@Piaggio:
Je mag niet met noppenbanden op de bank...helaas.

Die banden die erom zitten hebben geen noppen..... Kortom als ik em er heen krijg dan zet ik em er wel op

Voorstraat 10 is Dick De Lijster.......

[This message has been edited by Sugadaddy (edited 12 April 2001).]
 
Ik denk dat iedereen nu wel wil weten of het doorgaat of niet ???????????????( of niet jongens ??? Toch ??)
En een ruwe schatting van hoeveel er ongeveer komen( Ik kom misschien niet alleen Als Jorick meegaat want die andere gozer gaat neit meer :-( ).

Laterrr
 
eeeeeej Gasten

Ik ga alleen als Jorick ook gaat.(Die met matton phantom, kunnen jullie hem zien als hij komt) Want die andere gozer gaat niet omdat hij niet hard genoeg gaat ofzo, durfde ineens niet meer !!! :-(
Maar Jorick ga je mee ??? :-)

Later
 
Originally posted by chezzmo:
wat is je setup dan???

bid 50cc ac getuned, carter getuned, mhr70 pijp, rhq krukas, mhr multivar+polini airspeed, polini evo achterpoelies, mhr kevlar belt, delta clutch, 14mm dell´orto carb, polini schuimfilter, tc unit, onsteking vervroegd..enz enz. standaard klasse...
smile.gif
smile.gif
top 138 op testbank, niet reeel, maar wel leuk om te zien
smile.gif
smile.gif


wat is jou setup?

greetz

[This message has been edited by scooterracer (edited 24 April 2001).]
 
omdat ik toen nog niet wist dat er ook een 50cc pijp was, mijn dealer kon er trouwens ook niet aan komen...
frown.gif
maar goed, hij loopt gewoon goed, en hard, dus waarom ook niet?

greetz
 

Similar threads

Back
Top