Testbankmeeting!

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Maandag 30 April, Koninginnedag 2001, organiseeert Dick de Lijster Tweewielers een testbankmeeting...

Dit wordt gehouden in Klaaswaal, zo'n 20 km onder Rotterdam.

Let op, ik ga nu dus kijken hoeveel mensen ik kan verwachten. Zijn het er niet genoeg dan gaan we de bank niet huren, i.v.m. de redelijk vette prijs.

Dus komt allen!!! Het moet net zoiets worden als bij Kees van Dijk een tijdje teug (zie Scootin') maar dan hopelijk met lekker weer
smile.gif

Wegen om te vlammen zijn ruimschoots aanwezig
smile.gif

------------------
Piaggio Zip SP'97, Hebo Manston cilinder, MHR Team krukas, Yasuni C20, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej. :)

Advertisement - register to remove this

Wat ik verwacht als snelste gast is Sybe. Daarachter zal het erom spannen. Maar ik denk dat het een Runner met zwaardere vertanding wordt qua topspeed. Ivo of Joel bijvoorbeeld.

Verder zal ik zelf hopelijk leuk meedoen, en Chezzmo, Rewdiedewd, Rob Wintjes, Rinus Herweijer. Vergeet ik bruut snelle mensen?

Misschien eventueel iemand met een Minarelli er nog bij
smile.gif
smile.gif

Mmmm Johan Freeze en Tim zullen ook wel kachelen denk ik.
smile.gif

------------------
Piaggio Zip SP'97, Hebo Manston cilinder, MHR Team krukas, Yasuni C20, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej. :)

He gasten,

Reken mij er maar bij samen met een vriend van me. Met zun 2un komen we uit nieuwegein !!!!!!! Maar het gaat zeker door ?????
Mijn vriend heeft Alles orgineel Maar gaat iets van 70 (autoteller)
En ik heb dan een 70 cc EVO met alles lekker afgesteld(Orginele krukas(JA inderdaad))
Maar wij zijn van de partij !!!!!!!!!
25 (Bij de politie is het gratis(tenminste als je het goed doet))

Later
Tot 30 April

johan is johan van forum of hydrospeed??

pff tsjah... we zullen wel zien
smile.gif
wie weet koop ik nog een andere uitlaat (C20 ofzo) dan moet ik het ook wel aardig bij kunnen benen lijkt me
smile.gif

Ik moet ff heeeeeeeel snel een ouwe nrg ofzo kopen, en die gare area dumpen.

Pfff, lukt dus niet meer. Is er niet een maandje later een soortgelijk iets? Dat kan ik nog goed halen.

He gasten,

Ik kom ook met een vriend van me,
Uit nieuwegein dus iemand uit die buurt wil je meerijden > zeg het efe.!!
Hij rijd orgineel ikke dan met een EVO 70en bijbehorende assocoires

Later
En uhhhhh waar precies(straat) en je mag dus zeggen als ik onderweg aangehouden wordt dat ik mag vlammen ???
En uhhhh 25 gulden bij de politie is het gratis.!!!!
2 minarelli's horizontaal LC

[This message has been edited by Aprilia SR Rules (edited 06 April 2001).]

Kijk als er een aparte 50 en 70 cup werd gehouden had ik misschien een plekkie en de top 10 misschien hor maar als ik al dat andere spul bij de specificaties ziet danne ben ik niet te vinden in die lijst....

Ik kom mischien ook nog wel ff langs met een paar vrienden van me!
vanuit Rotterdam is goed te doen!
meer mensen uit Rotterdam die gaan?
laat ff weten dan!

laterzz
Nils

Hoe heet die industrieterrein daarzo, de straat naam, moet ongeveer 80 kilometer rijden !!!!
Maar als het niet doorgaat en sta ik daar met die andere gozer ......
Is ook niet alles, Gaat het door of niet ???
-------------------------------------
Ikke - Polini EVO70, Nardo, polini/malossi eindoverbrening, Polini variateur, top koppeling, Krukas Yamashi(hoop ik) Als het allemaal goed gaat !!!
Vriend - Aprilia 2000 LC orgineel, 70 km op autoteller !!!
Maar ja HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGDE !!

Later, Tot 30 April
Ik wil best 25 gulden neerleggen voor die dag ( met de andere 100(voor de benzine))

ccccccccccccccooooooooooolman ha. werern enff he hehe, enrocoooooooooo moet j maar aan ewouter vragen. mzls

heej, ik wilde alleem f metlden dat k loo;l heb hiero, zuupeh . moet allleen om 6u op en moet nog 3 u zuupeh, hehe mzzls

He Arne, er wordt natuurlijk ook een aparte minarellicup gehouden heej. Kijken wie de snelste mina heeft... Proz, David en ik zullen dan nog wel mee kunnen
smile.gif

------------------
Warning: official listmember. We like it fast.

Originally posted by speedfreak:
ccccccccccccccooooooooooolman ha. werern enff he hehe, enrocoooooooooo moet j maar aan ewouter vragen. mzls

heej, ik wilde alleem f metlden dat k loo;l heb hiero, zuupeh . moet allleen om 6u op en moet nog 3 u zuupeh, hehe mzzls

Gare zuiplap, niet in slaap vallen op je toetsenbord
smile.gif
smile.gif
...

Greetz.

Snelste mina ?
Dat is een eitje die van mij natuurlijk :P:P:P
Originally posted by EdvolutioN:
He Arne, er wordt natuurlijk ook een aparte minarellicup gehouden heej. Kijken wie de snelste mina heeft... Proz, David en ik zullen dan nog wel mee kunnen
smile.gif

Als je toch in de buurt ban die dag moet je Strijen Sas opzoeken dan denk je dat op het einde van de wereld staat.

Owja Arne, mijn zussie en ik zijn gister bij de lyster geweest en ze vond je scooter "schattig".
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif