Testbankmeeting!

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Maandag 30 April, Koninginnedag 2001, organiseeert Dick de Lijster Tweewielers een testbankmeeting...

Dit wordt gehouden in Klaaswaal, zo'n 20 km onder Rotterdam.

Let op, ik ga nu dus kijken hoeveel mensen ik kan verwachten. Zijn het er niet genoeg dan gaan we de bank niet huren, i.v.m. de redelijk vette prijs.

Dus komt allen!!! Het moet net zoiets worden als bij Kees van Dijk een tijdje teug (zie Scootin') maar dan hopelijk met lekker weer
smile.gif


Wegen om te vlammen zijn ruimschoots aanwezig
smile.gif


------------------
Piaggio Zip SP'97, Hebo Manston cilinder, MHR Team krukas, Yasuni C20, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej. :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by scooterracer:
omdat ik toen nog niet wist dat er ook een 50cc pijp was, mijn dealer kon er trouwens ook niet aan komen...
frown.gif
maar goed, hij loopt gewoon goed, en hard, dus waarom ook niet?

greetz

Hmmm, niet weten dat er een MHR50 pijp bestaat
smile.gif
...

Greetz.
 
Ik ben ook van de partij, maar dan met mijn race cita. Onderdelen: 70cc Evo (zwaar getuned), Evolution Engine (met uitgeveilde carters), Malossi koppeling, Leovinci handmade pijp, 19mm carb, Polini Powerfilter, Vergroot achterwiel, 55 pouli.
 
[
mijn race cita. Onderdelen: 70cc Evo (zwaar getuned), Evolution Engine (met uitgeveilde carters), Malossi koppeling, Leovinci handmade pijp, 19mm carb, Polini Powerfilter, Vergroot achterwiel, 55 pouli.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
....sorry lol.........
 
Originally posted by scooterracer:
dusssss. scootparts heeft ´em ook niet...

heej arne, wil je nog steeds je c20 verkopen?

Ehrm nee, toch maar niet...
smile.gif
Binnenrotor was best duur, en nu moeten de krukaslagers weer ff snel vervangen worden
frown.gif


Ik ga weer sleutelen dus...
 
Wat gaat het eigenlijk kosten op met je scooter op die rollenbank te gaan??
geloof trouwens wel dat ik als ik kom wel de matigste setup heb van iedereen!!
onbegrensd peugeot blokje (luchgekoeld) met alleen een Yasuni Z!!


[This message has been edited by Metal (edited 28 April 2001).]
 
De kosten zullen rond de fl.25,= liggen (De Lijster i.s.m. Arne zullen de bank moeten huren, en voor nix gaat de zon op
smile.gif
)...

Ik denk dat je dan weinig kans hebt dat je aan de beurt komt eigenlijk...

Ik hoop dat de scooter die wij meenemen er op mag... Maar is niet perse nodig, gewoon een beetje kijken/praten is ook okee!

Greetz.
 
aha, ik snap het
nou ja ik kijk wel, weet nog nie zeker of ik kom, heb eigenlijk geen zin om helemaal uit rozenburg alleen naar klaaswaal te rijden om 5 uur 's ochtends!!
 
Nou ik kan toch niet komen. Ik ben namelijk gisteravond ineens een aantal boutjes van m'n karterdeksel kwijtgeraakt. En toen kwam er een bijgeluidje bei (waarschijnlijk van de koelvin tegen de kickstart).
Dus dan is het niet echt verstandig om naar klaaswaal te rijden...
Damm, Nouja, volgendjaar dan maar beter denk.
Mzzls
 

Similar threads

Back
Top