Testbankmeeting!

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Maandag 30 April, Koninginnedag 2001, organiseeert Dick de Lijster Tweewielers een testbankmeeting...

Dit wordt gehouden in Klaaswaal, zo'n 20 km onder Rotterdam.

Let op, ik ga nu dus kijken hoeveel mensen ik kan verwachten. Zijn het er niet genoeg dan gaan we de bank niet huren, i.v.m. de redelijk vette prijs.

Dus komt allen!!! Het moet net zoiets worden als bij Kees van Dijk een tijdje teug (zie Scootin') maar dan hopelijk met lekker weer
smile.gif


Wegen om te vlammen zijn ruimschoots aanwezig
smile.gif


------------------
Piaggio Zip SP'97, Hebo Manston cilinder, MHR Team krukas, Yasuni C20, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej. :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zal er zijn hopenlijk met onderstaande setup
smile.gif


------------------
Aprilia SR Replica Max Biaggi : Evo70, Yasuni Carrera 16, 21mm Dell'Orto, Malossi: vario, v-snaar halfpoulie en deltaclutch, Yamashi 12mm pen krukas en Double Disc ! Current status : levend en wel !!.
 
Of course me...
Met setup:
Evo 70 (licht tuned), Jolly, Evo overbengingsset, en 19mm DO. Kort samengevat...

------------------
Warning: official listmember. We like it fast.
 
Originally posted by Jasper:
jammer dat het zo ver is voor mij, en dat mijn brommer niet echt blaast nu met 50
frown.gif
maarja, wel leuk id'tje btw
smile.gif

dwd

Rij met mij mee... is net 70 km ofzo MOET ik ook rustig rijden en spaar ik weer benzine uit }> ah toe ah toe ah toeeee
smile.gif
 
ah misschien kom ik ook wel.....me scooter is op het moment niet zo snel met me airsal 70cc (wel zwaar getuned maar doet nog niet super veel) me habo70cc cilinder is namelijk overleden en begraven....haleluja....maar kom wel buurten denk ik met nog wat scooter volk....
 
1 Waarom nou op konginnendag... Dan ben ik op vakantie, en alsik dat niet was was ik in Amsterdam of weet ik veel waar...

2 Waarom niet in Ede
biggrin.gif
Rotterdam is met de auto al een uur rijden...
frown.gif


Maarjah volgende keer beter.

SvR
 
HEY, ik ben er ook samen Xander, Ons zoveelste project schiet al aardig op,(DD bouwen op MAX BIAGGI) binnenkort pics!!!!
We hopen dat we het halen met dat ding voor die datum, anders komen we gewoon alleen op die twee GROENE SR'S!!!!!
 
HEHEHEHEHEHE


Originally posted by ScooterDraz:
Grapje zeker Jaap?

MT-5 strictly forbidden!



------------------
Aprilia SR Max Biaggi: 70CC MHR TEAM, MHR UITLAAT, MALOSSI TC UNIT, MALOSSI OVERANGE, HEBO 12MM KRUKAS, POLINI EVO MEMBRAAN, 21MM Dellorto, 2G KOPPELING, TOP CARTERDEKSEL, TOP ACHTERVEER, MONOSEAT, Stealth voor veering, Aerox Motor(D.D)+ WIELEN, Omgebouwde Stealth koplamp, Stalen remleidingen.....:):):)
 
Lijkt me gaaf, al was het alleen maar om er heen te gaan (misschien een scooter meenemen, die Sfera die ik samen met een vriend van me heb opgebouwd, moet alleen nog FLINK aan gesleuteld worden)...

Heel gaaf evenementje wordt dat...

Greetz.
 
ik denk dat ik ook wel ga komen neem ik effe een gozer mee uit hoek van holland die had ik een tijd niet gezien. kom ik daar komt ie aanrijden zo op een nrg met de setup 70mhr yasuni carrera 16, 21mm do,en ga maar zo door effe vragen of ie mee wilt.
 
Ik ben ook van de partij
smile.gif


MHR team 70, 21mm, evo 70 cross uitllaat, of al wat anders
smile.gif
. Misschien voor die tijd nog gauw ff andere vertanding kopen
smile.gif


Ps kom nou niet daar als een droeloe aan me je standaard scoot eh?
smile.gif
 
Back
Top