Ter land ter zee en in de lucht.

Originally posted by zjonnie
Ja ik moet op zaterdagen werken tot 17.00
En misschien wordt de opa van mijn vriendin dan wel begraven..
En wie zegt dat ik jou wil meeten :p

oooh hmm oke....gecondoleerd...

en!!

zjonnie zegt: ik wil geen kakkers meeten!
R.U.U.D. zegt:
FAK AFF!
zjonnie zegt:
kakker style
zjonnie zegt:
nee man moet werken
R.U.U.D. zegt:
wat kakker style?
zjonnie zegt:
FAK
zjonnie zegt:
AFF

nou hoef ik je niet meer te zien! :P

Originally posted by Aeroxruud

oooh hmm oke....gecondoleerd...

en!!

zjonnie zegt: ik wil geen kakkers meeten!
R.U.U.D. zegt:
FAK AFF!
zjonnie zegt:
kakker style
zjonnie zegt:
nee man moet werken
R.U.U.D. zegt:
wat kakker style?
zjonnie zegt:
FAK
zjonnie zegt:
AFF

nou hoef ik je niet meer te zien! :P

Zo ging het verhaal niet ruudje stiekemerd, ik weet je te vinden!

korte samenvatting:

kwam daar aan om half 12 ofzo
en toen nog een uur gew8 totdat het begon.

en toen kwam het...
iedere keer van die dooie zooi dat je moest klappen en dat je na het woordje helmond moest juichen enzovoorts...

niet iedereen die meedeed werd op het podium wat gevraagd dus als er iemand kwam die niet geinterviewd werd dan riepen ze niet eens om van: daar gaat ie!
dus dan was diegen al geweest voordat je het in de gaten had omdat je tijdens het wachten stond te praten met andere mensen en niet oplette.

maarja je moest dus iedere keer een kwartier op de volgende wachten dus lekker saai.

het was fucking warm
nek + voorhoofd verbrand! :(

mja...savons was wel vet er stond een podium, maarja wie gaat er kijken bij de zware jongens of altijd lazerus.
Lasgo was er ook maar die waren er al om 8 uur en toen zat ik ff thuis om me om te kleden en wat te vreten....

toen hebben we tot 9 uur wat rond gelopen en toen zijn we cafetje binnen gelopen en was echt super druk (om 9 uur al)
lekker veel gezopen en geouwehoert en om 4 uur ofzo weer gegaan.

mja Nance is trouwens wel ontzettend lekker :)
Bertje huizinga is saai en snapt onze humor niet :|
en Johan (ja die oranje aars) die stond voordat hij met zn pistooltje schoot eerst 3 keer zn broek op te hijssen :D

Ik ben er na het werk om 5 uur ff langs gereden, niet veel meer te doen behalve veeel chicks.
Ben er `s avonds helemaal niet geweest, shame on me :)

Ik ben er na het werk om 5 uur ff langs gereden, niet veel meer te doen behalve veeel chicks.
Ben er `s avonds helemaal niet geweest, shame on me :)

Deux was gezellig...

raar he? :D

Shame on YOU :D

m'n ex had ff de hoer uit zitten hangen..

maarja verder was het gewoon super vet maar het is veel te klein daar EN te duur echt ab normaal vergeleken met waar ik normaal heen ga....

m'n ex had ff de hoer uit zitten hangen..

maarja verder was het gewoon super vet maar het is veel te klein daar EN te duur echt ab normaal vergeleken met waar ik normaal heen ga....

1.60 € voor een pilsje niet?
Vind ik ook aso ja..

1.60 € voor een pilsje niet?
Vind ik ook aso ja..

ja 1.60 en in Axis is het 1.40
en voor bijvoorbeeld smirnoff moest je in deux 2,5 muntjes betalen (ja je had halve muntjes: die zijn rood, en hele die zijn geel)
en in axis is dat 2 muntjes
maarja tis toch overal weer anders...

ja 1.60 en in Axis is het 1.40
en voor bijvoorbeeld smirnoff moest je in deux 2,5 muntjes betalen (ja je had halve muntjes: die zijn rood, en hele die zijn geel)
en in axis is dat 2 muntjes
maarja tis toch overal weer anders...

Eigenlijk debiel he, tis gewoon een cafe..
Eikels met hun muntjes, Apollo muntje ook 1.40 d8 ik..

Ik was er ook om half 1 ofzo. 1,60 veel voor een pilsje? Een maat van me bestelde 2 biertjes cola en chocomel op een teraje dat was 11 euro, maar lekker boeiend, als ik het maar naar mijn zin heb. Ik vond het trouwens wel tof overdag. Ik heb niet al die dingen gezien, na een uur kijken had ik er genoeg van. Er was ook zoon trein, zag er wel erg mooi uit, maar viel na twee meter rijden al o,m ofzo :). Brandweer demonstratie met water op brandend olie was ook wel leuk, allemaal kinderen die zich dood schrokken en wegrenden :). Ik vond het wel een geslaagde dag met mooi weer. En nog ff in de civic van een maat van me gereden, dat was nog het tofste van de hele dag :), dat liep echt mooi en had veel vermogen (voor wat ik gewend ben).

ps. als je niet eens door had wanneer een deelnemer ging heb je volgens mij te veel gezopen. Iedere keer als er iemand ging werd er geschoten met een startpistool, en die knal hoorde ik op de brug bij pathe....

Originally posted by Bart

ps. als je niet eens door had wanneer een deelnemer ging heb je volgens mij te veel gezopen. Iedere keer als er iemand ging werd er geschoten met een startpistool, en die knal hoorde ik op de brug bij pathe....

ja er werd wel geschoten maar dan draaide je om en zag je dr geen fak van...

maarja lekker belangrijk om hier over te gaan discussieren :)

Mijn vriendin zag er dan ook niets van, maar met 1 meter 93 kijk je wel over de meeste mensen heen :). Maar ik ben later naar die brug gegaan, kon zij het ook zien :).

Back