Arnold MHR
Well-Known Member
Dana 4_ever Draait vanavond in de 5611 in Eindhoven, geen kaartjes alleen :S Maybe kan ik der nog aan komen.....
Pavo en Dana draaien ten eerst (haast) nooit hardcore!!!! Het zit er vaak wel dicht tegen aan het is vaak stevige hardhouse of hardtrance soms techno. Maar nooit hardcore. En pavo en dana hebben allebei een zuig techniek. Gewoon ene plaatje na het andere in starten, da's toch geen techniek. Dat kan zelfs ik nog beter 8) .Originally posted by Blaze
ik vind tiesto een homo en zijn muziek sucked (ok kwestie van smaak)
maar zijn style van draaien loop ik niet warm van, je moet niet vergeten dat het mixxen van de style die hij draait niet te vergelijken is met hardcore of hardstyle.
moet je voor de grap is hardcore sets luisteren van pavo en dana.
dat is pas techniek.
maarja dat is een muzieksoort die niet iedereen zo vet vind dus begrijo het wel
Originally posted by Deejay
Pavo en Dana draaien ten eerst (haast) nooit hardcore!!!! Het zit er vaak wel dicht tegen aan het is vaak stevige hardhouse of hardtrance soms techno. Maar nooit hardcore. En pavo en dana hebben allebei een zuig techniek. Gewoon ene plaatje na het andere in starten, da's toch geen techniek. Dat kan zelfs ik nog beter 8) .
Ik heb Thijs in het echt eens ontmoet, en mocht bij hem achter de draai tafels staan. Nou als je dat geen techniek vind dan heb je er echt geen verstand van. Hij heeft zo'n goed gevoel wat het publiek wil dat is echt geweldig.
Originally posted by Deejay
Pavo en Dana draaien ten eerst (haast) nooit hardcore!!!! Het zit er vaak wel dicht tegen aan het is vaak stevige hardhouse of hardtrance soms techno. Maar nooit hardcore. En pavo en dana hebben allebei een zuig techniek. Gewoon ene plaatje na het andere in starten, da's toch geen techniek. Dat kan zelfs ik nog beter 8) .
Ik heb Thijs in het echt eens ontmoet, en mocht bij hem achter de draai tafels staan. Nou als je dat geen techniek vind dan heb je er echt geen verstand van. Hij heeft zo'n goed gevoel wat het publiek wil dat is echt geweldig.
Originally posted by Sjoerdyo
Hey MarQ was je vorige week ook in de HMH ? Aangezien je zo met Q-tjes loopt te strooien
Originally posted by KOBUS
TIESTO ZUIGT!!!!!!!
Dj Tiesto is gewoon een arrogante lul die alleen maar op geld uit is, dat lijkt me gewoon duidelijk.
Laatste keer dat ik hem zag was op 4 elements sow wat draaide die bagger zeg.
Er zijn toch echt wel tien keer betere djs dan Tiesto.
Originally posted by F12 AC
Mensen die zeggen dat er bij Tiesto weinig techniek bij zit hebben het goed mis, plus naar mijn mening is het een stuk makkelijker om hardcore te draaien dan progressive.
Ook vind ik de platenkeuze van tiesto 9/10 van de tijd ronduit geniaal. Als je dan hoort dat hij op sensation (2001 d8 ik) Yahel - Voyage draaide... is gewoon legendarisch.
En die opmerking over de zogenaamde arrogantie van tiesto, daar heb ik nooit wat van gemerkt. Volgens mij is hij wel de meest verlegen dj die er is. Hij is gewoon tevreden over wat hij allemaal bereikt heeft.
Originally posted by Ozdorp
Dat vind ik ook van die bullshit, dat hardcore draaien makkelijk is....ik heb zoon 3 jaar hardcore gedraait, en het is gewoon retemoeilijk...teminste style die ik draai, beetje hellraiser, dus duister en vaak hoog tempo. Net als techno, ook erg lastig (perfect) te mixen. Club, Trance en hardstyle is duidelijk makkelijker te beatmixen dan de snelle, en vage nummers. De kicks zijn vaak std 909 basjes, dus gewoon een doffe tik. Je hoort gelijk als het niet goed loopt, en dankzij het lage tempo is het makkelijk. Met trance beetje aan de hoge/midde tonen draaien en je mixed easy melodietjes in. Ga jij maar nrs van 230 BPM snel beatmixen, en dan ook nog scrathes, backspins en andere trucies toepassen!
Verder over tiesto, ik vind hem ook een arrogante aap. Hij gebruikt geen trucjes, en beatmixed gewoon alles. Dat doetie btw wel altijd strak. Verder teksnte zoals "als het publiek niet danst, zet ik gewoon lethal industries aan, dan is het altijd goed" vind ik hem niet echt verlegen overkomen. Ik vind ze nieuwe style ook nix, de ouwe Magik series zijn wel goed, maar nu met ze top40 hits vind ik hem helemaal nix meer......