tiesto beste dj ter wereld?

ik vind tiesto een homo en zijn muziek sucked (ok kwestie van smaak)

maar zijn style van draaien loop ik niet warm van, je moet niet vergeten dat het mixxen van de style die hij draait niet te vergelijken is met hardcore of hardstyle.

moet je voor de grap is hardcore sets luisteren van pavo en dana.
dat is pas techniek.
maarja dat is een muzieksoort die niet iedereen zo vet vind dus begrijo het wel :p

Sorry, maar ik vind Dana weinig techniek hebben. Luister maar is goed naar haar sets. Weinig beatmixen, trics en scraches, en er veel gewoon in de break de andere plaat ope gooie....

Dana vind ik persoonlijk zwaar zuigen, helemaal geen stijl. Ze kan btw wel lekker zoenen. Ze staat elke maand wel hier in Almere, maar vind het niet dat je zegt, JuH van Het...

Ieder zijn eigen smaak natuurlijk. zij is nie mij smaak:)

Kenny

Originally posted by Blaze
ik vind tiesto een homo en zijn muziek sucked (ok kwestie van smaak)

maar zijn style van draaien loop ik niet warm van, je moet niet vergeten dat het mixxen van de style die hij draait niet te vergelijken is met hardcore of hardstyle.

moet je voor de grap is hardcore sets luisteren van pavo en dana.
dat is pas techniek.
maarja dat is een muzieksoort die niet iedereen zo vet vind dus begrijo het wel :p
Pavo en Dana draaien ten eerst (haast) nooit hardcore!!!! Het zit er vaak wel dicht tegen aan het is vaak stevige hardhouse of hardtrance soms techno. Maar nooit hardcore. En pavo en dana hebben allebei een zuig techniek. Gewoon ene plaatje na het andere in starten, da's toch geen techniek. Dat kan zelfs ik nog beter 8) .

Ik heb Thijs in het echt eens ontmoet, en mocht bij hem achter de draai tafels staan. Nou als je dat geen techniek vind dan heb je er echt geen verstand van. Hij heeft zo'n goed gevoel wat het publiek wil dat is echt geweldig.

Originally posted by Deejay
Pavo en Dana draaien ten eerst (haast) nooit hardcore!!!! Het zit er vaak wel dicht tegen aan het is vaak stevige hardhouse of hardtrance soms techno. Maar nooit hardcore. En pavo en dana hebben allebei een zuig techniek. Gewoon ene plaatje na het andere in starten, da's toch geen techniek. Dat kan zelfs ik nog beter 8) .

Ik heb Thijs in het echt eens ontmoet, en mocht bij hem achter de draai tafels staan. Nou als je dat geen techniek vind dan heb je er echt geen verstand van. Hij heeft zo'n goed gevoel wat het publiek wil dat is echt geweldig.

ehm, ik weet niet wat je blaat maar ze draaien wel degelijk hardcore, waarschijnlijk niet op de feesten waar jij komt maar wel op mijn feesten :D

masters of hardcore / thunderdome bijvoorbeeld
dana begon zelfs met hardcore. Maarja je kan niet alles weten he :D

Ik vinnut zeker goede muziek... Maar heb hem tot nu toe nog niet eens live meegemaakt, maar daar gaat wel verandering in komen.
Wil eigenlijk morgen naar Dana toe, maar is geen relaxede dag eigenlijk om uit te gaan, maar wel lekker naast de deur...

Tom Harding ben ik wel geweest 2 maal die vinnik live ook egt top, net zoals marco V, maar zal waarschijnlijk wel niets gewend zijn.

Ook een keertje bij ons in de club naar dj Mason geweest, die was samen met pavo geloof ik, iemand die wel eens live gezien? Vonnik zo masterlijk: Hij zet een plaatje op, loopt weg en pakt zijn electrische viool en gaat precies mee spelen, erg brute intro was da...

Nah, okee, dat vond ik er dan van...

Denk dat ik over 3 weken maar naar Johan Gielen ga, ook altijd goed live... Binnenkort is er in die tent, starlight, ook nog eens soort van hard feest, iemand meer over deze dj's? Mindstorm:

DJ's Secret Simba, Alpha Twins, Luna, Bountyhunter, Trauma Team, Jeroen Flamman, Sergio Maessen, Date a Bass

grtz

Originally posted by Deejay

BLAAT!.......jij hebt dus duidelijk nooit Pavo gehoord!.......deze doed ken hardcore draaien, hardstyle noem maar op! een van de meest technische dj's van NL man! Mmm....deze gast maakt haast geen fouten! (zeg haast! dus niet nooit!)

Enne volgens mij kom je uit een ei....want Pavo en 'Lady'Dana zijn beide met hardcore begonnen! ze draaien het nog steeds! maar hebben zich dus ook beide in hardstyle verdiept!......Dana heet dus @ hardstyle parties (DANA) en @ Hardcore Parties (LADY DANA)....jeuz!

En Nog iets.....DANA draait vaak HARDSTYLE en GEEN HARDHOUSE! <-- Is happy house man! beide totaal andere soorten muziek!

Grr....

Originally posted by Sjoerdyo
Hey MarQ was je vorige week ook in de HMH ? Aangezien je zo met Q-tjes loopt te strooien :)

Ghehe jah idd kwas der jah!......ben geinfecteerd met het Q Virus! :-P

Maare Sjoerd, was jij der ook dan? :-)

Mensen die zeggen dat er bij Tiesto weinig techniek bij zit hebben het goed mis, plus naar mijn mening is het een stuk makkelijker om hardcore te draaien dan progressive.

Ook vind ik de platenkeuze van tiesto 9/10 van de tijd ronduit geniaal. Als je dan hoort dat hij op sensation (2001 d8 ik) Yahel - Voyage draaide... is gewoon legendarisch.
En die opmerking over de zogenaamde arrogantie van tiesto, daar heb ik nooit wat van gemerkt. Volgens mij is hij wel de meest verlegen dj die er is. Hij is gewoon tevreden over wat hij allemaal bereikt heeft.

Ja man :-D Lekker Qnallen! Vooral het teruglopen naar de parkeergarage was gewledig :-) Windkracht 10 en dikke hoosbui!

F12 AC, ja die was echt master, yahel - voyage, en een nog vettere; moogwai - viola...

Idd hijs heel erg bescheiden!.... ghehe neem bv. optreden van Darkraver....als hij samen met MC Ruffian is dan is het zo Uber! Deze gast is Gek! en absoluut niet bescheiden!

En neem dan een optreden van Tiesto, daar zit ZO'N verschil in! ;-)

Tiësto begon toch ook als hardcore dj maar toen heeft ie voor het geld gekozen door voor het veel commerciëlere trance te kiezen...

Er zijn ook verschillende hardcore dj's die hem als een soort verrader van de hardcore ofzo zien..

luister bijvoorbeeld maar eens naar:
Akira - fuck tiësto

Dat vind ik ook van die bullshit, dat hardcore draaien makkelijk is....ik heb zoon 3 jaar hardcore gedraait, en het is gewoon retemoeilijk...teminste style die ik draai, beetje hellraiser, dus duister en vaak hoog tempo. Net als techno, ook erg lastig (perfect) te mixen. Club, Trance en hardstyle is duidelijk makkelijker te beatmixen dan de snelle, en vage nummers. De kicks zijn vaak std 909 basjes, dus gewoon een doffe tik. Je hoort gelijk als het niet goed loopt, en dankzij het lage tempo is het makkelijk. Met trance beetje aan de hoge/midde tonen draaien en je mixed easy melodietjes in. Ga jij maar nrs van 230 BPM snel beatmixen, en dan ook nog scrathes, backspins en andere trucies toepassen!

Verder over tiesto, ik vind hem ook een arrogante aap. Hij gebruikt geen trucjes, en beatmixed gewoon alles. Dat doetie btw wel altijd strak. Verder teksnte zoals "als het publiek niet danst, zet ik gewoon lethal industries aan, dan is het altijd goed" vind ik hem niet echt verlegen overkomen. Ik vind ze nieuwe style ook nix, de ouwe Magik series zijn wel goed, maar nu met ze top40 hits vind ik hem helemaal nix meer......

Originally posted by KOBUS
TIESTO ZUIGT!!!!!!!

Dj Tiesto is gewoon een arrogante lul die alleen maar op geld uit is, dat lijkt me gewoon duidelijk.
Laatste keer dat ik hem zag was op 4 elements sow wat draaide die bagger zeg.

Er zijn toch echt wel tien keer betere djs dan Tiesto.

En jij hebt natuurlijk nooit dagen dat je beter in je bed had kunnen blijven !!!!!

Originally posted by F12 AC
Mensen die zeggen dat er bij Tiesto weinig techniek bij zit hebben het goed mis, plus naar mijn mening is het een stuk makkelijker om hardcore te draaien dan progressive.

Ook vind ik de platenkeuze van tiesto 9/10 van de tijd ronduit geniaal. Als je dan hoort dat hij op sensation (2001 d8 ik) Yahel - Voyage draaide... is gewoon legendarisch.
En die opmerking over de zogenaamde arrogantie van tiesto, daar heb ik nooit wat van gemerkt. Volgens mij is hij wel de meest verlegen dj die er is. Hij is gewoon tevreden over wat hij allemaal bereikt heeft.

I agree totally.

Ik hab met koninginnedag kaarten gewonnen voor een set in het kremlin.
Dat was echt uber gewoon hij kwam zelfs ff een praatje maken met de winnaars en was blij dat we t naar ons zin hadden.
En hij is inderdaad heel down to earth niet zo een opgeblazen naast zijn schoenenlopende kutkwal als Dj Jean om maar wat te noemen.
Die denkt dat ie god zelf is maar voorlopig moet ie t maar doen met een uurtje radio op 538.
Geloof me jean is gedaan!!!!!!

Originally posted by Ozdorp
Dat vind ik ook van die bullshit, dat hardcore draaien makkelijk is....ik heb zoon 3 jaar hardcore gedraait, en het is gewoon retemoeilijk...teminste style die ik draai, beetje hellraiser, dus duister en vaak hoog tempo. Net als techno, ook erg lastig (perfect) te mixen. Club, Trance en hardstyle is duidelijk makkelijker te beatmixen dan de snelle, en vage nummers. De kicks zijn vaak std 909 basjes, dus gewoon een doffe tik. Je hoort gelijk als het niet goed loopt, en dankzij het lage tempo is het makkelijk. Met trance beetje aan de hoge/midde tonen draaien en je mixed easy melodietjes in. Ga jij maar nrs van 230 BPM snel beatmixen, en dan ook nog scrathes, backspins en andere trucies toepassen!

Verder over tiesto, ik vind hem ook een arrogante aap. Hij gebruikt geen trucjes, en beatmixed gewoon alles. Dat doetie btw wel altijd strak. Verder teksnte zoals "als het publiek niet danst, zet ik gewoon lethal industries aan, dan is het altijd goed" vind ik hem niet echt verlegen overkomen. Ik vind ze nieuwe style ook nix, de ouwe Magik series zijn wel goed, maar nu met ze top40 hits vind ik hem helemaal nix meer......

Tiesto bedoelt daardenk ik gewoon mee dat hij dan even bekend plaatje moet opzetten...

Verder is bv trance niet uspersimpel omdat je alleen langzame beats hebt ofzo, maar je moet wel rekening houden met allemaal zanglijnen, melodiene die door elkaar heen lopen.

Als je nou naar dana of pavo kijkt, die kunnen opzich goed draaien, alleen de muziek laat het niet toe, die suffe hardhouse en hardstyle isn ieyt echt wat je zegt een goede style. Kijk laat ze hardcore draaien, en dan komen ze beter tot hun recht zegmaar.

Back