Uit welk land kom jij?

ik ben qua nationaliteit Engels maar ben gewoon in Nl. geboren mjah vage wet in nl. zegt dat je nationaliteit van je pa krijgt (dat was voor 85') en toen kwam er een wetswijziging die bepaalde dat je nationaliteit werd bepaald door je geboorteland nu zijn ik en mijn oudste zusje dus engels en mijn 2 jongste zusjes Nl. :D

oohja opa is italiaans dus ben ik ook nog italiaans voor 1/8 ofzo

Originally posted by Boeie
helaas ik ook... ben niet zo'n Pro fries :)

Ik ben ook 100% fries. En dan zelfs nog 100% van de klei :).
Wat is er zo erg aan friesland dan? In principe niets toch? Vind het alleen wel min dat ik een fries accent heb, maar dat is best sexy toch? :P

Originally posted by Zillion

Ik ben ook 100% fries. En dan zelfs nog 100% van de klei :).
Wat is er zo erg aan friesland dan? In principe niets toch? Vind het alleen wel min dat ik een fries accent heb, maar dat is best sexy toch? :P

die lui die zeiken moeten niet zeuren der is nix mis met friezen die anti-friezen vinden het alleen nadelig voor zichzelf omdat ze geen fries kunnen verstaan dussuh

:rolleyes:

Ik ben 100% limburger :D

limburg.gif

Uit HOLLAND! Geen rompslomp gewoon Nederland me familie komt allemaal uit NL, naja me oma heeft ooit wel tijd in indonesia gewoont, maar als Nederlander zegmaar.

Originally posted by Sjoerdyo
Uit HOLLAND! Geen rompslomp gewoon Nederland me familie komt allemaal uit NL, naja me oma heeft ooit wel tijd in indonesia gewoont, maar als Nederlander zegmaar.

een beetje profiteren van het cultuurstelsel dus..;)

Originally posted by Tienelientje

die lui die zeiken moeten niet zeuren der is nix mis met friezen die anti-friezen vinden het alleen nadelig voor zichzelf omdat ze geen fries kunnen verstaan dussuh

:rolleyes:

Ik kan wel Fries verstaan, ook Drents en Gronings lukt wel, ik vind het alleen zo lomp en bot overkomen. Groningers kunnen trouwens ontzettend zeeeeeeuuuurderig praten, daar worje helemaal niet goed van :| Verder heb ik een gare pesthekel aan Friezen die gewoon in het Fries tegen je aan gaan blaten terwijl je gewoon ABN terugpraat.

Back