Uit welk land kom jij?

Originally posted by Runner 17
5/11 Herk-de-stad.
2/11 Zonhoven.
2/11 Lummen.
1/11 Paal.
1/11 Hasselt.
en 100% Limburger.
200% Belg
En dat maakt een totaal van 11/11 en nu mag jij mij uitleggen hoe jij opgebouwd bent uit 11 ouders/grootouders/overgrootouders, want meestal is dat een EVEN aantal ;) 8P

Ok... ik moe dan ook maar aan de bak:

1/8 indonesies
1/8 chinees (neee.. ik heb geen spleetoge...)
4/8 fries
4/8 nederlands

ENNE, IK GA NAAR INDONESIE OVER PAAR WEKE!! YEAH! (ik heb ur familie zitten die wel 100% indonesies zijn 8P )

Originally posted by x8racer

En dat maakt een totaal van 11/11 en nu mag jij mij uitleggen hoe jij opgebouwd bent uit 11 ouders/grootouders/overgrootouders, want meestal is dat een EVEN aantal ;) 8P

hmmz.. misschien een homopaar dat een kind heeft geadopteerd, of ben ik nou vaag bezig?

Originally posted by SoulDarkness
1/8 indonesies
1/8 chinees (neee.. ik heb geen spleetoge...)
4/8 fries
4/8 nederlands
hmm vind ik knap, dan kom je op een totaal van 10/8 :? en als je dat fries voor nederlands telt, kom je uit op 6/8 :?

Originally posted by NastroAzzuro

Ik kan wel Fries verstaan, ook Drents en Gronings lukt wel, ik vind het alleen zo lomp en bot overkomen. Groningers kunnen trouwens ontzettend zeeeeeeuuuurderig praten, daar worje helemaal niet goed van :| Verder heb ik een gare pesthekel aan Friezen die gewoon in het Fries tegen je aan gaan blaten terwijl je gewoon ABN terugpraat.

zoals ik dus gisteren weereens aan de lijve ondervond in súrhuusterfeine(blaat dorP) in de poeisz supermarket ,ff afrekenen een PZA shoarma :D en 2 blikjes drinken funf uuro trei blaaaaaaaaaaat!,ik zo van jaah is het gratis da's ff mooi :D en wil doorlopen :D mjah toen kon ze ineens ABN :D

Back