This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

team 2000 mina

Wat wil je nu weten?
Deze topic gaat meer over de MINA uitlaten niet over pia...

Over pia is het toch al duidelijk, kijk als je meer info wilt hebben in het beginnersforum naar het uitlatentopic.

http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=13578

Gaat het over duidelijkheid over malossi uitlaten op mina :

http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=35485

}:O

i also have 2 MHR Team2000 exhaust pipes and i have done some measurements as well;

exhaust manifold inner flange (26.5mm)
header pipe ID (29.0mm)
tailpipe ID (19.0mm)

however i have made some modifications to the pipe to make it work better than the stock MHR Team2000 pipe like porting the exhaust manifold inner flange bigger & some alterations to tuned length & tailpipe diameter.

next on the list is a fabricated exhaust manifold flange (29.0mm) to match the mouth of the header of the Team2000 pipe. stock Team2000 flanges are very restrictive for max power output so making them a bit bigger can help.

Dit is mijn pijp maar wat voorn een pijp het exact is weet ik niet. Heb hem gekocht van iemand die hem 3 weken daarvoor voor 350 in de winkel had gekocht (in 2003 dus). Hij had hem erg slecht behandeld en ik heb hem dus weer helemaal schoon moeten maken, ben er nu erg trots op. 2 vrienden van mij hebben een andere pijp gekocht in 2003 op de dozen stond toen team daarvan zal ik ook nog wel een foto posten de demper daarvan is dikker dan die van mij!!!!!!!!!

Staan dr op die site van de pia team2000 pijpie's soms exemplaren van goud op??

Malossi MHR Team 2000 (Speed) model '02

Ontwikkeld voor Speed cilinder, ook geschikt andere hoogtoerige 50cc/70cc cilinders

- Kenmerken: race uitlaat, losse flens
- Pasvorm: goed, silent block in ophanging
- Geluid: hard
- Demper: Malossi, goed, alu, grote demper
- Afwerking: netjes, matige lak, niet geschikt voor straatgebruik (lak)
- Powerband: piekerig

Opmerkingen:
- Eindconus hoger tov vorige team 2000 model

- Bedoeld voor Zip, maar ook apart model voor minarelli
- Passend te maken voor NRG/Runner/DNA

Richtprijs:
Ongeveer !!565!! Euro (advies verkoopprijs)

RunnerSp16, waar wil je nu heen met je reply ? Volgens mij heeft het niet echt met het onderwerp te maken.

En BastenJ ik d8 dat die van jouw de Team2000 was ? :?
Weet ut niet zeker.

Boostah,

can you measure the belly diameter of your MHR Team pipe? i just wan't to know the difference between Team2000 pipe (like Patrick & mine) & new model Team pipe. all i can see different is the bigger silencer, the bends on the header part are much straighter and the silencer clamp is bolted to the belly.

can you help me with this? BTW the MHR Team2000 pipe is 96mm at the belly.