32mm carb sproeier 143
4.xx gram rollers
blauwe druk veer
delta clutch stand trekveren
onsteking op 2.4 (malossi ) heb met crisR zitten praten en hij denkt
ook dat het de onsteking is ( dood dus)
wil ik ook doen maar moet hem eerst lopend krijgenals de scooter loopt zou ik gewoon gaan banken dan is ie gelijk goed afgesteld en heb je de minste kans om weer wat stuk te krijgen.
heheh wil ik em bij fmt gooien ben ik over 2 maanden nog niet aan de beurt ^^ die optie heb ik al bekekenwaarom ga je niet gewoon naar je tuner, of desnoods een bedrijf dat een verstand van heeft?
Zet je daar je sprinter neer, en dan vraag je of je mag kijken hoe zij het netjes opbouwen.
Scheelt je denk ik een hele hoop geld en ellende
nope als je ziet wnr me laatste post was zie je wel dat ik me tijd heb genomen maar op de 1 of andere manier wilt dit blok het mij maar niet gunnen om zo te zggnMisschien moet je is een beetje de tijd nemen voor het blok in elkaar zetten. Wie weet doe je dat ook wel, maar je komt vrij nonchalant over op mij in ieder geval, alsof je alles maar in elkaar beunt
nope als je ziet wnr me laatste post was zie je wel dat ik me tijd heb genomen maar op de 1 of andere manier wilt dit blok het mij maar niet gunnen om zo te zggn
fmt had de krukas voor me geplaatst dus ook de pakking tussen dedat zegt meer over jou sleutelvaardigheden dan over het blok.
als je iets niet goed monteerd, of slordig
kan je niet de schuld aan het blok geven
dat was het de eerste keer dus nieuwe pakkingen gehaalt en nog steeds zelfde resultaat ik denk dat ik em uitelkaar haal en dan zie ik welLekt ie niet gewoon via de cilinder naar binnen? Veel voorkomend probleem bij pia.
ik weet het XD ben dom geweest...Dan nog... smerige koso/stage6 pwk's moet je altijd mee oppassen. Het kan goed lopen, maar je moet wel weten wat je doet! Tevens zou ik niet onder de 140 gaan, al helemaal niet met 15 stappen :+
Damn... kaputmacher! :W