T*Ring Pijn

TuNeD NeOs

Well-Known Member
GVD gister 22-9-02, had ik wedstrijd voetballen. ik maak me debuut :p, en jahoor ik achtervolg een jonge van de tegenpartij en wil de bal van zijn voet halen. en wat gebeurt er, blijf ik met me poot vast zitten in het gras. klapt helemaal dubbel en je hoort iedereen schrikken van me kreet die ik uit schreeuwde.

Meteen de trainer naar me toe. met ijs, en gelukkig waren me pa en ma ook aan het kijken zoals altijd:). Alleen minder dat ik naar het ziekenhuis moest. :| Hup als eerst 3 kwartier gewacht voordat er foto's konden gemaakt worden. en ik sterven van de pijn. Blijkt het dus dat mijn enkelbanden gescheurd zijn en een klein scheurtje in me bot.:eek:. 1 voordeel ik mag nu de eerste weken niet naar school. hehe. maar het doet dus een beetje veel pijn. en dat wou ik ff kwijt.

Het is maybe een onzinnig topic. maar aangezien ik nu dus tog thuiszit en me verveel. open ik um maar.

Kenny
 
Advertisement - register to remove this

Ouch, zal zeker pijn doen, sterkte.

Mja, kweet niet of het wel zo cool is om een paar eerste weken van school te missen. De basisstof wordt daar altijd in verteld en is belangrijk om te weten (ervaring :!)
 
JaguaRox. Mja, kweet niet of het wel zo cool is om een paar eerste weken van school te missen. De basisstof wordt daar altijd in verteld en is belangrijk om te weten (ervaring )

Ik krijg mij huiswerk thuis gestuurd. dus dat is inieder geval geen probleem.:)
 
Ik zou me doodvervelen thuis, je kan niet naar je vrienden, en niet op je scoot, eten en bier halen is ook moeilijk.

Je kan natuurlijk wel je vrienden uitnodigen, maar die zullen toch ook wel naar school moeten....

Naja, sterkte
 
sterkte...
klasgenoot is hetzelfde gebeurt vorige week zaterdag met... Korfbal|( die kwam woensdag weer naar school:)
En vandaag had ie weer scooter gereden, naar de shop voor 30 euro white widow. Zijn tas stonk!!!
 
hebbie een vriendin?

kan je lekker lang sex hebben thuis:p

[zonder dollen mode]

klote voor je, hebbie geen pijnstillers?

brufen600mg helpt:p

[/zonder dollen mode]


grtzz, jacco.
 
ik had kiespijn, het hielp echt, en met een paar glaasies alcohol erbij ging ik er ook echt van vliegen:p

('t waren vette coctails, die glaasies alcohol:p)

grtzz, Jacco.
 
Heb ook ooit vinger gebroken met voetbal...

Maat van me had latst zijn kuitbeen en scheenbeen gebroken met voetbal.... helemaal door! Die had pas pijn. 12 weken gips!
 
Thenx voor de berichten.

En neej ik kan ook niet sexen met me vriendin:( Normaal ram ik erop los, maar het doet zo een pijn.
dat het gewooon egt niet kan .:'(

KennY
 
Back
Top